sunnuntai 30. elokuuta 2009

Timanttikaula/TK

70 kommenttia:

  1. Haluisin tommosen vaaleen violetin tai mustan <3

    VastaaPoista
  2. Onks tää ollu tänä vuonna??!

    VastaaPoista
  3. Tk <3
    Mulle tollanen VIHREÄ, jos omistat, olen mallilla Avril-! :-D
    Ei ollu vuonna 2009 myynnissä, vaan aijemmin.

    VastaaPoista
  4. Haluun tollasen mustan<3

    VastaaPoista
  5. Mulle kans mustan <3


    Lavigne1 <---käy kattooo

    VastaaPoista
  6. Jos myyt ilmoitathan mallille Karru
    Aivan sama mikä väri!

    VastaaPoista
  7. musta oli vinellä en saanut

    VastaaPoista
  8. Vinellä oli tommonen liila. En saanu. ;((

    VastaaPoista
  9. Musta, vakonen ja punanen on ihanimmat mun mielestä. Punanen menny ohi vintagella. :(

    VastaaPoista
  10. jos myyt mitä tahansa uniikkeja ilmoita mallille Jaslene97!

    VastaaPoista
  11. Tumman siniset sain tänään :D

    ~Mewuuu, it's all about me

    VastaaPoista
  12. Besta omistaa ton mustana, oon kade. :DD

    T:Elli-noora14

    VastaaPoista
  13. Oon nähny vinellä mustan...en saanu! =(

    VastaaPoista
  14. Emma102:Mä voin myyä sulle ton vaaleenvioletin! Omistan itte kaikissa väreissä ja en tykkää ite kauheesti tosta vaaleenvioletista.

    VastaaPoista
  15. Mauna myi joskus mustan, ohi meni:(

    VastaaPoista
  16. mulle toi harmaanvalkonen!!!!

    VastaaPoista
  17. Onhan noi ihanii, mut ei ne oo mitään parhait. kuiteskn haluun tollasen mustan ja sinisen!
    T: LETTU 1

    VastaaPoista
  18. Haluisin mustana & oranssina (---':

    VastaaPoista
  19. Haluaisin tommosen Mustan niin kovasti!!♥♥

    VastaaPoista
  20. Gääk! Mä olin sillon jo gosussa miks ihmeessä en ostanu! murr

    VastaaPoista
  21. Mä haluun tollaisen ihan minkä värisen tahansa! Murr...

    VastaaPoista
  22. Lovely, musta kelpais ♥

    VastaaPoista
  23. Mullon musta, valkonen, ja pinkki/tumman liila ;D


    -Oxittaja

    VastaaPoista
  24. paljonko on vinellä??

    VastaaPoista
  25. Haluisin mustan ja punasen ;) Akita:n blogissa on hinnat :D Saa pyytää kamuks, malli on Ninnis

    VastaaPoista
  26. 3. huhtikuuta 2010 9.40
    Anonyymi kirjoitti...

    Emma102:Mä voin myyä sulle ton vaaleenvioletin! Omistan itte kaikissa väreissä ja en tykkää ite kauheesti tosta vaaleenvioletista.

    ___

    voiksä myydä mulle jonku noista väreistä? ((8 nyt vaa ei oo rahaa, mut sitte huomenna saan jäsenyydenn? ilmota yksärillä mallille --lumienkeli--

    VastaaPoista
  27. aikato moi ninnis :D oon sun kaveri gosus ja mullo sun mese ;)

    --lumienkeli--

    VastaaPoista
  28. Mistä löytyy se avril kitaran kuva ?
    Oon kuule ettiny sitä kauan.

    //Somebody like u

    VastaaPoista
  29. Mulle kelpais violetti, musta ja punainen. Joskus mustan olen Vintagella nähny. :)

    ~Sonski96

    VastaaPoista
  30. Minä haluasin liilan. <3 Jos saa tarjota niin ilmotathan mallille Tess?!

    VastaaPoista
  31. Siis ei voi olla ihanempaa uniikkia!Hitsi että en voi tarjota kenenkään omasta niin paljoo kuin jotkut koska oon niin harvoin jäsen.Lähettäkää viestii jos aijotte lopata ja teillä on karkkimekko,tk,pikkutakki yms.
    Mallini on Muoti-omena

    VastaaPoista
  32. Tuo vihreä on aivan yli-ihana ♥___♥

    VastaaPoista
  33. Voisko kukaan vaihtaa?

    VastaaPoista
  34. Voi juma ! Haluun tollasen ;D

    ~ Vanilia_

    VastaaPoista
  35. Haluun ton Tk, ihan mikä vaan väri.... Saat mitä haluat minulta ;)

    Ukkoni:Heppii

    VastaaPoista
  36. Grrrr, mun elämän tavote saada. :---D
    Oranssi ... tai Virheä... ♥


    x Avril-!

    VastaaPoista
  37. Vihree, turkoosi tai musta mulle! >:') Vihree on ihana ♥___♥


    ~Sarah!99

    VastaaPoista
  38. mulle kelpas mikä vaa :)
    tarkotus ois saada joskus..
    ilmota jos myyt, xoxo <3

    VastaaPoista
  39. ihana punasena, sinisenä ja vihreenä :---) taino kaikki ihanaa xd

    ~ ssam

    VastaaPoista
  40. Mulla on toi mustana, on ilmeisesti aika arvokas...
    Edellisellä mallilla oli punasena, mutta tyhmänä loppasin..
    ~heite

    VastaaPoista
  41. Mulla meni tänään musta TK ohi. ._____.

    - Melanie-z

    # Mz, lehmänpallit

    VastaaPoista
  42. Hitto ärsyttää kun en ostanu tollasta! Olisimpa ostanu ;( Mulla on lähes kaikki unnut menny ohi.. ;(

    VastaaPoista
  43. Haluisin anni1111111

    VastaaPoista
  44. IHANA!! Yhyhyy missasin :(



    t. Fanatic

    VastaaPoista
  45. toi on aivan ihana ♥

    VastaaPoista
  46. pakko saada tollanen!

    ~eragin~

    VastaaPoista
  47. Haluisin mustan:)


    Oon sit avk.

    VastaaPoista
  48. Ihania! Haluaisin tuollaisen mustan, mutta ne ovat nykyään aika arvokkaita. :(

    VastaaPoista
  49. Sain äskeen mallille Qax tollasen vaaleensinisen!!!

    VastaaPoista
  50. Vedin tollasen äskö vinelt ♥

    VastaaPoista
  51. Kuka myis alle 5 000gR? ;)

    -janice250

    VastaaPoista
  52. Hyi juma kun ruma! Luulin et ois hienompi, sry

    VastaaPoista
  53. Oi, haluun violetin, vaaleenvioletin tai valkoisen. Ilmoittakaa mallille Laura000000000 jos myytte alle 5ooo gR:llä mulle ♥

    VastaaPoista
  54. Ouuuuu!!! Haluisin valkosen tai mustan! Mallille Janina1038 viestii jos myytte halvalla!!!

    VastaaPoista
  55. laittakaa mallille Miami65 viestii jos myytte!

    VastaaPoista
  56. Jos myytte 1 kuukauden VIP'iin tuommoisen ihan sama minkä värisen. :)

    VastaaPoista
  57. Aaaaaw haluun tommosen :3

    VastaaPoista
  58. feil, mul on musta ja tum. lila entisellä mallilla, yksää mallille jjjomppa jos sinua kiinostaa, peeäs. vaihdan vain uniikkeihin ja sinä annat ensin.

    VastaaPoista
  59. Haluisin mustan tai tumman sinisen♥

    VastaaPoista
  60. Ihania noi timanttikaulat ! Ite en ikinä sais myydään niin kalliila

    VastaaPoista
  61. Miten paljo toi makso vinel? Teen lehtee nii haluisin tietää!


    Gosus:audidoo

    VastaaPoista
  62. jos myytte tollasia 3kk vippiin niin laittakaa tähän juttuun, että haluisin myydä tähän mun tarjoukseen! :-)

    VastaaPoista
  63. On ollu, liila - valkonen - vihree - musta

    VastaaPoista
  64. jos etsitte normaali - väristä karkkimekkoa ottakaa yhteyttä! mallin nimi on Royal Devonshire

    VastaaPoista
  65. oi ihana ilmottakaa jos myytte mallille amalia1120

    VastaaPoista
  66. Oih, omistin tollasen punasen vähän aikaa sitten, harmittaa kun myin niin pian pois.

    VastaaPoista
  67. Myykää mulle jonkun värinen tk! :)

    Mallin nimi: Katak34

    VastaaPoista