sunnuntai 30. elokuuta 2009

Perhosufo

34 kommenttia:

  1. Mulla on tommonen tummasininen :)<3

    VastaaPoista
  2. oliko uniikki? mul oli punasena mut myyty on...

    VastaaPoista
  3. Jep,on se uniikki8)Mullakin oli joskus punasena,mutta en tykänny siitä8)

    VastaaPoista
  4. Mitä maksaa vinellä?

    VastaaPoista
  5. Maksaa 408 geeärrää. :))

    VastaaPoista
  6. Omistan tollasen turkoosin:D
    Haluaisin kyllä mieluummin vihreenä.

    VastaaPoista
  7. Haluuko joku mun pinkin? :--)

    VastaaPoista
  8. Mie haluun siun pinkin<33


    T:MinnaC (gosussa siis)

    VastaaPoista
  9. Mäki haluun <3


    Malli: Linmette

    VastaaPoista
  10. loveloveloveee !!!!!!! <3<3<3<3<3

    VastaaPoista
  11. Mä oon aina unelmoinut että saisin tollasen! ♥♥♥



    Tess?!

    VastaaPoista
  12. mä melkein sain sellasen silloin kun niit myytiin:(

    VastaaPoista
  13. Mie haluisin tuon,mut en koskaan saa. :cc


    MissMirel

    VastaaPoista
  14. Voi vitsit, kun meni tollanen yks ohi. ;-(
    T: Tess?!

    VastaaPoista
  15. yhyy kaikki hienot unnut oli sillon ku mä en ollu viäl gosussa=(

    VastaaPoista
  16. Mulla on toi vaaleensinttuna. Mitenköhän arvokas se on? Ja kamuja kaipaan Gosuun.
    Mallini nimi on Bess Marvin (sillä on toi mekko) ja toisen mallini nimi on Linikka. Et niitä kamupyyntöjä sit vaan tulemaan.

    VastaaPoista
  17. Mullon kaikki muut paitsi tummansininen :x

    VastaaPoista
  18. Mulla oli kerran näistä kaks, mut sit olin sillee et noi on rumia ja myin ne tosta vaan -.-

    VastaaPoista
  19. Mulla oli turkoosi ja mun piti saada siitä biksujen ylä ja ala-osa ja juliakoru käteen ja pyhäpussilakana, mutta mua huijattiin ja sain vain pyhänpussilakanan.
    Paitsi, että mä oon kyllä saanu noi biksujen ala-osan ja juliakorunkin jo muualta. Ja 2 biksujen ylä-osaakin löytyy:)Toisesta biksujen ylä- osasta en maksanu mitään, mutta toisesta jouduin lopulta maksaan, kun se vedettiin eka välistä. Muuten olisin saanu senkin ilmaseks vineltä. Juliakorun käteen sain myös ilmaseks vineltä. Biksujen ala-osasta maksoin 800gr.

    A.n.i.m.a.l.s

    VastaaPoista
  20. Mulla on pinkki, ja kaikki tarjoo siitä iha outoi juttui, et öö ::O

    VastaaPoista
  21. ton nimi on kyl avaruusperhonen

    VastaaPoista
  22. Ei oo. Mulla on toi t.sininen.. Vadin vaan joskus =) Tarjouksia tulemaan? Mallini on

    JennyEssiEmppuSanni

    VastaaPoista
  23. mulla oli pinkki alkuperäsenä, en tykännyt myin kk jälkeen, jälkeenpäin harmittaa ja paljon ):

    ~Kinuski!~

    VastaaPoista
  24. Toi on kyllä perhosufo vuodesta nakki ja muusi :(

    MORAALIKOHTAUS

    VastaaPoista
  25. Jos jollain on perhosufo, nii yksää! ♥


    Saleshe

    VastaaPoista
  26. Omistin pinkin, möin mukavaan hintaan ;)

    VastaaPoista
  27. Kuinkas paljon tosta suurin-piirtein saa? ku kaveri vaihto katy perry mekkoon sen :D

    VastaaPoista
  28. Jos joku myy perhosufon, niin yksää mallille: Luna 0

    VastaaPoista
  29. Pitäskö ostaa tollane 54 000gr?

    T: Yumi559

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse ostin omani alle 20 tonnilla, ei ehkä kannata.

      Poista
  30. Voittajaufo ja peltiufo on hienompia!

    VastaaPoista
  31. Pinkkii / Turkoosii myynnis?

    Yksää -Minea-- :lle

    VastaaPoista