sunnuntai 30. elokuuta 2009

Alex kitara


Hinta vintagella, 474 gR.

58 kommenttia:

  1. Mulla on punasena toi,löysin joskus Vintagelta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ootko myynny sitä jo jos myit niin kelle ja jos et oo vielä niin mikä on sun mallin nimi

      Poista
  2. kiva,mul ei oo yhtaan;((

    VastaaPoista
  3. tuonkin olen nähnyt vinellä :--) taisi olla lilana

    VastaaPoista
  4. Mä saan ehkä ton koht.. Mut se on ehkä ne miettii XD

    VastaaPoista
  5. Omistan kaikilla väreillä! ;)

    VastaaPoista
  6. Mä haluun ton!:--]

    [Nimi gosus Sissi!99]

    VastaaPoista
  7. Vähäks mä haluisin tommosen 8)

    VastaaPoista
  8. Olen laittanu virhe hinnan, 427gR. on oikeasti vinellä.

    ~Quail

    VastaaPoista
  9. Eiks toi vihree oo vissii arvokkain? Joku joskus sano niin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul on vihree♥

      Patches ostin huutokaupast 27t

      Poista
  10. Mullon sininen tollanen, loysin vinelt

    VastaaPoista
  11. Haluaisin saada tuon pinkin.
    Mulla oli se joskus.

    VastaaPoista
  12. Mä haluun tollasen!

    VastaaPoista
  13. MULLE TOLLANEN!! ♥
    on menny nenän eestä 3 kertaa -.- pinkki, vihree ja liila

    T: Naf_su

    VastaaPoista
  14. En haluu tollasta, haluun syyslaukun :DD

    VastaaPoista
  15. Mullon toi toka/liila kitara :----D


    -Oxittaja

    VastaaPoista
  16. Sain sinisen <3 Kukaan muu Uniikkivyöryläinen ei edes huomannu sitä 8'D

    VastaaPoista
  17. Toi on SAIRAAN arvokas!

    VastaaPoista
  18. Kuinkahan monta kertaa tuonkin olen vinellä nähnyt... Yli kolme kertaa ainakin.

    VastaaPoista
  19. Mul meni toi ohi...

    VastaaPoista
  20. Fesarin vaihdoin Alexiin. ._.

    VastaaPoista
  21. Kertokaa Mallille Daisy..- kun ootte myymässä alex-kitaraa!

    VastaaPoista
  22. Mä haluun noi... Mun mallin nimi on sit Carmus, eli viestiä sinne jos myyt :)

    VastaaPoista
  23. Mä löysin kerran, mut en tajunnu heti et se on Alex - kitara... Pinkkinä :(

    VastaaPoista
  24. Kuka on suunnitellut alex kitaran?

    VastaaPoista
  25. Mulla on pinkkinä


    Lovette96

    VastaaPoista
  26. Mulla on oranssina:)

    A.n.i.m.a.l.s

    VastaaPoista
  27. Tyhmää!! olin sillon gosus ku toiki oli supernovas

    VastaaPoista
  28. Mää haluisin ton. MIKÄ VÄRI ON ARVOKKAIN?

    VastaaPoista
  29. Ohi on mennyt varmaan 100 kertaa haluisin pinkkinä!

    VastaaPoista
  30. Pinkkinä löytyy. (;

    VastaaPoista
  31. Mulla oli, mut tyhmänä myin pois.. En tajunnu että siitä tulee viel arvokas.

    kristiina kukkanen12 olen goSussa :D

    VastaaPoista
  32. Omistan sinisen, häähää en myy! >:D

    VastaaPoista
  33. Arvo järjestys?8)

    VastaaPoista
  34. kertokaa täällä tai sitten mallille Moona45 noitten arvojärkkä 8D

    Ja omistan pinkin <3

    VastaaPoista
  35. kamu sai 30 000gr lilast alex kitarast

    VastaaPoista
  36. kumpi on arvokkaampi,s-laukku vai alex kitara ?
    itsellä alex kitara :)

    VastaaPoista
  37. mul oli liila lähti aika halvalla ://

    VastaaPoista
  38. Yksää jos myyt alex kitaran joko tumman liilana tai vihreenä. (Vaaleen sininenki kelpaa.)

    Luna 0

    VastaaPoista
  39. Haluan ihan minkä värisenä vaan! Toi on ihana!

    VastaaPoista
  40. Avril - kitara on hienompi (mut se on kyl spessu)

    VastaaPoista
  41. Haluun ton sinisen tai pinkin! ♥

    VastaaPoista
  42. vihree on c:

    nanna_3

    VastaaPoista
  43. Vertaa noihin aikasempiin hintoihin on aika kallista. Yhellä tyypillä oli myynnissä 26937gr:llä ja muutenkin nykyään on paaaaljon kallimpaan.

    VastaaPoista
  44. moi! Mun mallin nimi on Tiikeri123

    Mun malli etsii Alex kitaraa! Jos omistatte niin millä hinnalla ostaisitte/vaihtasitte mulle! Mie tarjoon: Timantti-ihoa ja 2 timmuu

    p.s. laittakaa sitten teidän mallin nimi, kiitos

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo tarkotus pahoittaa sun mieltä, muttet tule saamaan tolla tajouksella a-skittaa. Hei c'moon, tyypit tarjoo siitä 30t! :D

      - Limppari2

      Poista
  45. Ostan vihreän kyseisen kitaran 25t.

    T. Vili5

    VastaaPoista
  46. omistan pinkin !:) saa tulla tarjoilemaa :)

    - Hilary_96

    VastaaPoista