sunnuntai 30. elokuuta 2009

Syyslaukku


Ilmestymis pvä: 29.8.09
Vintage hinta: 474 gR.

174 kommenttia:

  1. Tän nimi on syyslaukku :o

    VastaaPoista
  2. jep niin tän nimi on syyslaukku

    VastaaPoista
  3. Omistan viöletin ;)



    -DJsweet

    VastaaPoista
  4. Minulla on arvokkain :)

    - Mary Jane Jr

    VastaaPoista
  5. Mary; Mikä noista on arvokkain? :>

    VastaaPoista
  6. Nää on niin ihania. Mustan haluaisin, mutta ei oo löytynyt vintagelta...

    VastaaPoista
  7. Mulla on toi eka, eli valkonen :P

    VastaaPoista
  8. Laittakaa yksää jos haluatte luopua omastanne :)

    Lavigne1

    VastaaPoista
  9. Miun mielestä noi ei oo kovin nättejä...

    Softari9898

    VastaaPoista
  10. syyslaukku tarkemmin :D Vintagelta mennyt monta kertaa ohi :(

    VastaaPoista
  11. Kirjota siihen syyslaukku >DD

    Mulla on kirkkaanpunanen<3

    VastaaPoista
  12. Mun yhel kamul oli toi mut se myi sen ;D Hullu :P:P

    VastaaPoista
  13. Mulla on toi limenvihreenä.

    VastaaPoista
  14. MÄ HALUUN TON VAALEEN VIHREEN!!! capss


    T:MinnaC

    VastaaPoista
  15. Ihania noi <333


    -Kissy98

    VastaaPoista
  16. mul on musta s-laukku




    soffe-toffe

    VastaaPoista
  17. Sortari ja Lawi ♥


    ~Lagu

    VastaaPoista
  18. Haluaisin jonku värisenä :D Yksää, jos myytte ;)

    T: Elli-noora14

    VastaaPoista
  19. haluisin ton violetin

    Sar0nda

    VastaaPoista
  20. Himoitsen....


    Mira163

    VastaaPoista
  21. Syyslaukut on ihania!
    Omistan kaikki syyslaukut paitsi tota vaaleenruskeeta,hyi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerrotko mallisi nimen, voisin tarjota...?

      Poista
  22. Omistan mustan. ;>

    nea-nea

    VastaaPoista
  23. Hieno, sillo en tykänny ni en ostanu D:

    VastaaPoista
  24. omistan turkoosin ja valkosen.
    lime meni vaihdossa.

    VastaaPoista
  25. Omisttan ite valkosen ♥__♥
    Saatan saada vaihdos lähiaikoina ton mustan tai ton ylimmäisen rivin vikan♥♥

    VastaaPoista
  26. Pommaan vineltä. :P


    olen muuten horze99 goSus. :D

    VastaaPoista
  27. Punaisena ja turkoosina löytyy ;>

    ~Geyna

    VastaaPoista
  28. Oli 3, lime, valkoinen ja musta. Enää lime ;(

    VastaaPoista
  29. Haluaisin noi kaikki uniikit, mitkä täällä on!

    -heidi406

    VastaaPoista
  30. Ne uudet elämet kesä kiertueelta on ihania<3
    Minulla on kaikki!

    ~ Santsy

    VastaaPoista
  31. Haluaisin saada syyslaukun edes jonkin värisenä
    Ilmoitelkaa jos ootte myymässä

    ~katzka

    VastaaPoista
  32. Siis niiiin ihania! ei ollu varmaa ku näiä myytii :(

    T: Naf_su

    VastaaPoista
  33. haluisin tommosen pinkin
    huippis (ei oikee mallin nimi)

    VastaaPoista
  34. Harmittaa ku en ostanu :< Sillo en tyksiny .

    VastaaPoista
  35. Ei mul oo, oisin halunnu, mut en ollu viel goSussa

    - Tucaani

    VastaaPoista
  36. Musta meni vinelt ohi! >;(


    ~Janita.221

    VastaaPoista
  37. Pinkki on juu.

    Mutta voisittekos kertoa mikä on syyslaukuista arvokkain?

    VastaaPoista
  38. Ostin pinkin Supernovasta, mutta myin sen ja ostin uuden pinkin Vineltä. ;)


    Haluaisin limen, punaisen ja kultaisen.

    VastaaPoista
  39. Haluisin, mut ei niit enää löydä vinelt.. ;(

    VastaaPoista
  40. Mulla oli sininen siis toi vaaleensininen
    haluun sen nyt takas<3

    VastaaPoista
  41. Mullon musta, punanen, liila, valkonen, lime, kultanen ja pinkki :)) Supernovasta ostin punasen ja mustan. Muut bongattu vineltä :----))

    -Oxittaja

    VastaaPoista
  42. Mul oli noi kaikkina väreinä mut sit myin ne O_____O''

    VastaaPoista
  43. Jos joku haluaa myydä omansa nii yksärii, olisin halukas, ei väliä mikä väri.
    Vanilijajaatelo
    //Tuo on toinen mallini

    VastaaPoista
  44. Mulla oli joskus toi vaaleenruskea, mut myin sen 8<

    -tooru

    VastaaPoista
  45. Mul on valkee ! ;)

    VastaaPoista
  46. Mulla on tuo mustana. Vitsi kun haluaisin tuon limen ♥♥

    ~Sonski96

    VastaaPoista
  47. ei oo mut haluisin! jos voitte antaa niin tarjoon niistä. yksäriä mallille nesta8

    VastaaPoista
  48. Sain vinelt eile vedettyy välistä,mustan <33


    Mikä on muute arvokkain väri?

    VastaaPoista
  49. Mul meni toi vaaleensininen tänään ohi ;<

    -Taru-

    VastaaPoista
  50. Haluisin pinkin, luonnonvalkosen, valkosen, mustan, turkoosin, limen ...jne.

    Toi on niin ihana <3

    T:peppi194

    VastaaPoista
  51. Paljon se maksoi silloon Novas? :---) Ja mikä on arvokkain väri?

    Jasmine-98- on mallini sille voi laittaa yksää jos tiedät ;--)

    VastaaPoista
  52. Ei ole syyslaukkua. Sääli ;>
    Haluaisin sellasen. Laita mallilleni Goviestiä, jos olet myymässä omaa syyslaukkuasi!

    Terkuin, Bjalla!

    VastaaPoista
  53. Jos joku on halukas myymään, niin yksää ;))

    Oktavia

    VastaaPoista
  54. Mulla on pinkki!

    Mallin nimi

    Daisy..-

    VastaaPoista
  55. Oioioioi!! Rakastan noita ♥___♥ Lime tai turkoosi mulle :<

    ~sarah!99

    VastaaPoista
  56. Haluun ihan minkä vaan, ilmota jos haluut myyä!

    -Muumi_ on nimeni

    VastaaPoista
  57. omistan valkosena




    nesta8

    VastaaPoista
  58. Saan tollasen turkoosin kamulta lahjoja vastaan. Vähä pimee mut..

    -Haey-

    VastaaPoista
  59. Kalliita :o ..Mut silti aivan ihania!! Yksää Rinsessa 00 - nimiselle mallille jos myyt noita.

    VastaaPoista
  60. noi on ihaniiaa <33 mun on pakko saada joku noista <3


    - takiainen09

    VastaaPoista
  61. Haluisin, ei oo mulla :(

    VastaaPoista
  62. Sillon, kun noi tuli supernovaan, en ostanut yhtään. :s Mut oon kyllä saanu napattua vintsiltä punasen, beigen, limen, valkosen ja mustan.

    VastaaPoista
  63. Tohon edelliseen vielä, et on mulla myös vaaleensininen. ::D

    VastaaPoista
  64. Tai siis turkoosi. ::D:D

    VastaaPoista
  65. Mulla on ollu pinkkinä, mut tyhmyyksissäni möin sen sillo ku luulin et se on joku ihan arvoton:(

    VastaaPoista
  66. Mulla on ollu vihreenä mut möin sen kaverilleni:>

    VastaaPoista
  67. Oon haaveillu noista, näin kerran Vinel turkoosin, mut se oli jo myyty :<

    Rakastan noita<3 :D

    VastaaPoista
  68. Miä ostin, mut rahat lähti, laukku jäi, todella tyhmää, onneksi ilmoitin Adminille.

    VastaaPoista
  69. Jos joku on myymässä ihan minkä värisenä vaan, niin ilmoitusta minun mallille? :--)

    - ofelia98

    VastaaPoista
  70. Jos joku myy mulle jonain näistä väreistä; punainen, valkoinen, musta, luonnonvalkoinen, ruskea? Niin viestiä mallille Jane E'Delf (--:

    VastaaPoista
  71. Ihana!!! Rakastan tota laukkuu niin paljon ku voi vaan olla mahollista

    ~Kipo13

    VastaaPoista
  72. edelleen on valkoinen =3
    haluisin kyl jonku muun värin

    nesta8

    VastaaPoista
  73. Sain just mustan :)

    ~ JannuDaa

    VastaaPoista
  74. Mulla on turkoosi, pinkki molemmat valkoiset ja tummanrukskea.
    En oo aksanu niistä yhdestäkän miitään. Vinelt oo vieny välistä ja sit vyörtä ja muuten vaan oon löytäny sieltä:)

    A.n.i.m.a.l.s

    VastaaPoista
  75. Mul meni just ohi tollanen ;(

    VastaaPoista
  76. Muklla on ollu kaikki mut vaan nyt musta...
    :--(Huijjattu on ne muut*I*

    Karkki-11

    Mikä niitten arvojärkkä on?

    VastaaPoista
  77. tollasen haluan
    t.Edbe

    VastaaPoista
  78. Pinkki tai vaalenvihree olis kiva :D

    Terkuin Silkkienkeli

    VastaaPoista
  79. Oon napannu vineltä mustan ihan ilmakseks eikä se ollu ees mikää vyöry. Menin vaa vinelle ni siellä msuta syyslaukku<33
    En myis sitä mistään hinnasta.

    VastaaPoista
  80. Mulla on sininen ♥__♥

    VastaaPoista
  81. Jos joku on myymässä nii goviestii ja mainitse mitä haluat mutta eu mielellään jässsää.

    ~Mintsiko

    VastaaPoista
  82. On ollu kolme mut kaks vaan samalla mallilla ja myin tyhmänä toisen.

    VastaaPoista
  83. etsin violettii mun uniikit s-laukkuun omistan ite ihan viki valkoisen mallinI:
    SUPER!
    uniikkini menee s-laukkuihin kyp s-laukkuu<3

    VastaaPoista
  84. Halusin niiiiiin paljon kanamekon <3
    Mul on nyt vaa talvikana punasena ;)

    VastaaPoista
  85. eiii tänään meni musta syyslaukku mun nenän edestä...

    VastaaPoista
  86. Valkoisen omistan :)

    VastaaPoista
  87. Arvojärkkä ??



    Photos

    VastaaPoista
  88. No eiks violetti oo arvokkain ja musta arvottomin? Muusta en sitte tiiäkkää :D

    Mintsiko

    VastaaPoista
  89. Toi uudistus ärstää -.-

    VastaaPoista
  90. haluisin tollaseen syyslaukun

    -Paulikka

    VastaaPoista
  91. Aah, mulla on pinkkinä<3
    Maksoin 2000gR :D

    kristiina kukkanen12 olen goSussa :D

    VastaaPoista
  92. Nyt myykää joku mulle halvalla.

    Mollie-Sun

    VastaaPoista
  93. Mulla on jo valkoinen, musta, pinkki, lime, vaaleansininen ja vaaleankeltainen. Jos jonkun muun omistat, ota yhteyttä gosussa! :)

    Mallini nimi on gosussa E l l e n.

    VastaaPoista
  94. Myykää mulle ( ;;
    Oij E l l e n kirjottelemassa : -O

    VastaaPoista
  95. Tarjoan yli 11 OOO gr Syyslaukuista, viestiä siis goSussa jos myyt! <3 väri saa olla mikä tahansa (:

    VastaaPoista
  96. Mä tarjoan 5000 tai 3000 mustasta syys-laukusta.
    Gosussa olen nimellä ihq_ihq_ sitten jos joku luovuttaa sen minulle noilla hinnoilla. :)

    VastaaPoista
  97. Omistan mustan :) Haluaisin kyl lisäks jonku värikkään, mut ei tullu ostettuu sillon ku se oli novas, ja nykyään ne on hirmu kalliita :<

    VastaaPoista
  98. Tumman sininen on arvokkain ja musta arvottomin.

    VastaaPoista
  99. jos joku haluu luopuu omastaan, ni mulle viestiä ! (-----; Ihan sama minkä värinen, kunhan jonkun saisin ! ♥ Noi kaikki on oikeesti niiiiiin ihania ! (::

    - Venra

    VastaaPoista
  100. Tahtoisin limen, mustan turkoosin tai luonnonvalkoisen syyslaukun ( :

    VastaaPoista
  101. Tahtoisin noi kaikki..... <3 S-laukkuuu!! <3

    VastaaPoista
  102. Mää haluun tollasen mustan! Tyhmää kun kaikki myy noita niin kalliina

    VastaaPoista
  103. Mulla on pinkki ♥

    Terveisin: SCARYMONKEY

    VastaaPoista
  104. 5o ooo oli vähän liikaa :D

    VastaaPoista
  105. Toi punanen ois kiva =)

    VastaaPoista
  106. oli musta, mut myin sen 12 OOO gr >:--D

    VastaaPoista
  107. voi juma halun tonn:))voitko muute lisätä pelti ufon?

    VastaaPoista
  108. Niin outoa kun katsoo että maksanut vinellä. Olen jo nimittäin tottunut vh:seen ja muihin kauppoihin. :D

    VastaaPoista
  109. Mul on musta ja toi vihree mintunvihree siis♥

    Mikä on arvokkain s-laukuista? :oo

    By; Cloeeh321

    VastaaPoista
  110. Yksätkää jos myytte ihan minkä väristä tahansa (; Jos kiinnostaa 18- jtn tonnia, niin lähettäkää yksää mallille -----victoria-----

    By: Vici ♥

    VastaaPoista
  111. Mä omistan aika paljon hyviä uniikkeja
    Ja Gosu mallini on : Eve122

    VastaaPoista
  112. arvokkain on kai harmaa, sitten lila, tummansininen, ruskee.. Ja musta arvottomin

    VastaaPoista
  113. Ilmotelkaas jos myytte! :) mallin nimi on DEEE

    VastaaPoista
  114. moi -----victoria-----
    oon nähny sut gosus oon Blanchel
    mulla on turkoosi s-laukku

    VastaaPoista
  115. hemmetti, haluun ton :DD

    VastaaPoista
  116. Ilmoittakaas hei mulle, jos myytte syyslaukkuanne. 8) Oon goSupermodelissa Utopia

    OTTAKAA YHTEYTTÄ :)

    VastaaPoista
  117. Mikä on arvojärjestys?

    VastaaPoista
  118. Eiks tää oo sama ku S-Laukku?

    VastaaPoista
  119. Mmmmmm... mä haluun tummansinisen ♥

    VastaaPoista
  120. Mä haluun tommosen D:

    VastaaPoista
  121. Mikä on halutuin noista väreistä?

    VastaaPoista
  122. Että, mä haluan tuon ;__; ♥
    Mun suuri rakkaus, IRL hankinnassa musta tätä muistuttava ;)

    VastaaPoista
  123. Kiva, Blach :)

    Mikä on s-laukkujen arvojärjestys? Tietääkö kukaan... ? :)

    VastaaPoista
  124. Mikä on Syyslaukkujen arvojärjestys?

    VastaaPoista
  125. Ihana, haluisin limenä tai sinisenä + punaisena! ♥ oon goSussa jennyfer40 :)

    VastaaPoista
  126. Mulla on ollu turkoosi syyslaukku♥ Mut idioottina oon menny myymään sen ;( Mut möin sen kauan sitte. Haluisi takas!! (:

    VastaaPoista
  127. Onks olemas arvojärjestystä? Jos joku tietää, voisko kertoo mulle? Mallini nimi: olivia40

    VastaaPoista
  128. tummansininen, punainen, harmaa ja norsunluun väriset s-laukut arvokkaimpia.

    VastaaPoista
  129. Haluisin mustan ja valkeen, eniten mustan mut mä en tuu varmaan koskaan saamaan kumpaakaan, tai mitään noista ku ne on niin ylihinnoteltuja nykyää. Kaikki on. :c

    T; Synyster Gates

    VastaaPoista
  130. Vitsi kun haluaisin s-laukun!

    VastaaPoista
  131. miurr, haluun ton harmaan tai tummanruskeen Syyslaukun ♥

    VastaaPoista
  132. Omistan ton mintun värisen xd


    T: Pimpelipuu

    VastaaPoista
  133. Punanen ja musta on mun ;D

    VastaaPoista
  134. Vintagella on ollut tolloin näköjään tosi halpa :O Nykyään maksettais huutokaupassa vaikka ja mitä... Mut gosun rahan arvo on tosin laskenut eka ton vh myynnin takia ja nyt ne pysyy noissa hinnoissaan huutokaupassa. :(

    VastaaPoista
  135. Onks noita kaikkia värejä Suomen gosussa?

    VastaaPoista
  136. Laitoin huutikseen Limen - AH - 40t ja kun oli myyty niin se oli - 65t -

    VastaaPoista
  137. Haluun:

    - Vaaleen sinisen
    - Mustan
    - Valkosen
    - Kultaisen
    - Limen
    - ♥

    VastaaPoista
  138. Mulla on Punanen,Musta,Valkonen & Pinkki (:


    -Anastasian

    VastaaPoista
  139. Etsin s-laukkua!! Yksää mallille: Patches
    Maksan jtn 70t

    VastaaPoista
  140. Mulla on 3 s-laukkua, myin lähiaikoina yhden :-(

    -Kuuntytar

    VastaaPoista
  141. Haluun ees jonku noista : < hinta menee aina niin hirveeks huutokaupassa :-(

    -Sarnika

    VastaaPoista
  142. haluun joku noista:D!!!

    TittaC:

    VastaaPoista
  143. Mulla on luonnonvalkoinen, sain 20 000gr joltakin :D

    VastaaPoista
  144. Joku myi huutokaupas 1gr tollasen o.o

    VastaaPoista
  145. Voin vaihtaa johonkin tai ostaa syys laukun. Ilmoita jos myyt/vaihdat

    prisessa-viktooria

    VastaaPoista
  146. Himoitsen limenvihreää S-laukkua! Saan rahaa 18. päivä jolloin olen valmis sellaisen ostamaan.
    Ottakaa yhteyttä malliin Krizze1

    VastaaPoista
  147. Yksää jos mallille jossu_the best, jos olet halukas myymään valkoisen tai minkätahansa sävyisen sinisen S-laukun, antaisin siis mustan S-laukun JA 5-15t :))

    VastaaPoista
  148. Haluan vaihtaa pinkin S-laukkuni limenvihreään, laittakaa yksää jos kiinnostuitte!
    Mallini nimi: Krizze1

    VastaaPoista
  149. Minkä arvosia nykyään?

    helmi148

    VastaaPoista
  150. Minkähän arvonen toi pinkki S-laukku on kun sen sain itelleni haalittua?

    VastaaPoista
  151. OSTAN KAIKENVÄRISIÄ SYYSLAUKKUJA HYVÄÄN HINTAAN!! sarah218

    VastaaPoista
  152. Ainoat värit mistä pidän on minttu, valkoinen ja musta. En kyllä pidä juurikaan s-laukuista, mutta ihan hienoja ne ovat.

    VastaaPoista
  153. Yksää jos myisit minulle syyslaukun! Mikä tahansa väri käy, mutta mieluiten tummansininen, ruskea tai musta :)

    CeciliaXD1

    VastaaPoista