sunnuntai 30. elokuuta 2009

Grilliasu

45 kommenttia:

  1. Aapuaa.. Noikin on niin ihania!

    VastaaPoista
  2. Arggh. Olisinpa ostanu sillon, ehin jo harkita ; D

    VastaaPoista
  3. Nää on aivan ihania. Haluun

    VastaaPoista
  4. Mul on koko setti kelta-sinisenä ja pinkki-vihreenä

    VastaaPoista
  5. Vedin tuuril pinkin housut/hameen:) oon nähny pinkki-vihreit asui vinel:)

    VastaaPoista
  6. Paljonko toi paita maksaa Vintagella?

    T: Rosaliet (se on mallini goSussa)

    VastaaPoista
  7. Tuon violetinkin sain tänään

    ~Mewuuu, it's all about me

    VastaaPoista
  8. Näist en dikkaa niin paljoo

    VastaaPoista
  9. En hirveesti tykkää:o Mut ihan kivoij<33



    Sissi!99[Mun malli gosus]

    VastaaPoista
  10. Tykkään näist ja harmittaa ku en sillo ostanu :(

    VastaaPoista
  11. Mullon noi pinkit housut <3

    VastaaPoista
  12. Mulla on valkosena toi toppi ja housut 8)

    VastaaPoista
  13. Olin ollu suunnilleen 1kk? täällä kun noi,naapurin tyttö(?) ja HM uniikit tuli. Eipä ollut rahaa, enkä tajunnut mitään koko paikasta, eli ei tullut ostettua.

    VastaaPoista
  14. OMG, IHANA !!!
    Pakko saada ;>

    Jos joku myy, nii ilmoittele mulle, malli Emmy12

    /Ihan sama mikä uniikki, mut ilmoita kuitenki..

    VastaaPoista
  15. ;( sillonku, mulla oli edelline malli gosus, ni sillo noi oli tullu. ny oon tehny uuden ja yks päivä meni ohi noi punaset kengät 8((

    VastaaPoista
  16. Omistan vihreen ja pinkin hameen, ja vihreän paidan. ;3

    VastaaPoista
  17. Toi hame on must aina ollu ruma x'') mutjoo, toppi ihan kiva, ja kengätkin omalla tavallaan nätit :)

    ~Sarah!99

    VastaaPoista
  18. Mikä koko asun hinta on?

    VastaaPoista
  19. mitä noi maksaa siis mitä paita jnt. maksaa

    VastaaPoista
  20. Paita 382gr
    hame 478gr
    kengät 334gr

    Mulla on noi kahet kukkikset:)
    A.n.i.m.a.l.s

    VastaaPoista
  21. Toi yläosa on ihana mut toi hame on ihan karsee...

    VastaaPoista
  22. Sain ton harmaan topin tänään. Vedin välistä >:D

    Helene100

    VastaaPoista
  23. ÄÄÄÄÄ! NE ON NIIN IHQUT!!! Mikä väri on arvokkain? Yksää mallille kiiuli ;D jos olette myymässä tot g-asuu

    VastaaPoista
  24. oon nähny topin vinel mu meni ohi :D

    ~ Rosanda2

    VastaaPoista
  25. Eikä! Näin vinellä ja mulla oli vaan 92gr, kerranki oli jotai ja mulla ei rahaa!=( Se oli toi grillitopi sinikeltasena

    VastaaPoista
  26. ääh saan tänään ton grillihameen harmaana!<3

    VastaaPoista
  27. mul on ollu toi harmaa toppi, mut idioottina oon myyny sen mut on mul viel pinkkivihreenä toi toppi

    VastaaPoista
  28. Pari g-toppii on, ja kukkikset. Oli g-hame, mut annoin siskolle, joka ei saanu, joten tiesmissä on nyt (;

    VastaaPoista
  29. mul oli joskus 2 tollast toppii harmaa ja pinkki-vihree mut möin tyhmänä harmaan poies, nyt se toinen toppi on iha yksi :D

    VastaaPoista
  30. Mulla oli joskus toi toppi harmaana, sillon ku se tuli. Mulla oli kans HM-housut ja kaikkee nykyää arvokasta, mut mut hakkeroitii sillo joskus 09 :D

    VastaaPoista
  31. Plajoko noiden arvo gorahana ois suunnillen jos myis?

    VastaaPoista
  32. paljo noiden arvo on gorahana?
    yksää mallille suvituuli8

    VastaaPoista
  33. Etin g-toppii tarjoon=11 t,mallini nimi:
    Makeispussi

    VastaaPoista
  34. Joku antaa linkkii Arskoihin se on poistettu aiheesta Mikä ja minkä arvonen :OO



    Roos4Daa

    VastaaPoista
  35. Vois harkita ostaisko ton viimesen värisen topin (Muusta asusta en niin tyksi enkä muun värisinä)

    VastaaPoista
  36. On pinkki Grillihame :))

    T:Tostelle

    VastaaPoista
  37. iha ok mut en nää missää tollasii -.-

    VastaaPoista
  38. Mul on pinkki alaosa ja keltasininen toppi, yksää mallille jossu_the best, jos voit vaihtaa joko alaosani keltaiseen, tai yläosani pinkkivihreään (;

    VastaaPoista
  39. Jos sinulla on kukkikset kerro siitä prisessa-viktooria

    VastaaPoista
  40. Pinkki alaosa löytyy, voisin vaihtaa keskimmäiseen toppiin tai muuhun uniikkiin (:

    Marinenne

    VastaaPoista
  41. ei oo oikee hieno :)

    VastaaPoista