sunnuntai 30. elokuuta 2009

Ranta-asu


Toppi ja alaosa.

Kengät ei vieläkään kuulu settiin.

31 kommenttia:

  1. Iha kiva toi sininen/violetti.

    VastaaPoista
  2. Haluaisin saada jonkin noista.
    Ilmoitelkaa jos ootte myymässä

    Katzka

    VastaaPoista
  3. haluu noi pöksyt! ♥♥

    T: Naf_su

    VastaaPoista
  4. Mulla on tommonen toppi ♥(:

    VastaaPoista
  5. haluisin ton topin (--:

    VastaaPoista
  6. Ah, mulla on molemmat<3

    VastaaPoista
  7. Mul on toi alaosa :)
    Mun mallin nimi on negai ! Sillä on KYP, Karkkimekko+ muut karkkiin kuuluvat asusteet,hm-paita,jäde... yms..

    VastaaPoista
  8. On ylä- ja alaosa. :D T. Tess?!
    P.S Ilmoittakaa jos uniikeistanne saa tarjota uniikkeja! <3

    VastaaPoista
  9. Menny vinellä ohi MILJOONA kertaa!:(((((

    VastaaPoista
  10. Mulla oli joskus toi vihree =)

    VastaaPoista
  11. Onko noi arvokkaita, toi yläosa?

    Yksätkää.

    !AshleyTisdale!

    VastaaPoista
  12. Mun mielestä noi on aika rumia :-D

    Terkuin, Bjalla!

    VastaaPoista
  13. Mulla on yks yläosa noista ♥

    VastaaPoista
  14. Jo joku myy, yksää mallille Oktavia

    VastaaPoista
  15. Hehe, vihreä asukokonaisuus ollut joskus nakki ja muusi eri mallilla. en tajunnut että oli arvokas. sisko yritti estää mua myymästä :DD

    VastaaPoista
  16. Ihana asu, mul meni sen yläosa ohi :(

    VastaaPoista
  17. Noi topit on ihanii ilmotelkaa jos ootte myymässä. Mieluiten tollanen vika mut ihan sama

    ~Mintsiko

    VastaaPoista
  18. Mulla oli vanhalla mallilla vaikka mitä arvokkaita uniikkeja joita olin ostanu sillon ku ne oli ilmestynyt mm. nämä ruskeana ja vihreänä... sitten poistin sen ja n. puol vuotta siitä tein uuden ja sillä on nyt vaa niitä tänä vuonna ilmestyneitä + muutama semmonen mitä löysin joskus joulukuussa vintagelta...

    VastaaPoista
  19. Multa löytyy vihree r-toppi, ja normi b-alaosa (;

    VastaaPoista
  20. Tahdon :D


    breaking dawn_

    VastaaPoista
  21. Ei ole kumpaakaan, mutta tahdon excellent! Menikö englanti oikein? xD

    VastaaPoista
  22. tollane vihreä löytyy vaatehuoneesta! (:

    endoftheday

    VastaaPoista
  23. Kannttiiko ostaa 7,5t?

    VastaaPoista
  24. sain sattumalta 92gr normin värisenä yläosan♥


    patches

    VastaaPoista
  25. jee mul on alaosa kauniin ruskeena ♥♥

    MinnaC

    VastaaPoista
  26. Topin arvo suomen goSussa? :/

    VastaaPoista