sunnuntai 30. elokuuta 2009

Ankkuriuikkari

15 kommenttia:

  1. Byääää... mä haluun ;(



    T:MinnaC

    VastaaPoista
  2. ei mun mielest kaunuis...

    VastaaPoista
  3. Olin yhesti saada ton mut en kerinny... -.-

    VastaaPoista
  4. Mä en tyksi täst kauheest, näyttää oudolt :D

    VastaaPoista
  5. Sain joskus vineltä pinkin mutta tyhmänä möin sen pois. Antaisin mitä vaan jos saisin takaisin kaikki unnut mitä sillon tyhmänä möin );

    VastaaPoista
  6. Muistakaa, se ei oo UNNU vaan se on UNIIKKI :-D

    VastaaPoista
  7. Näin vinellä pinnkinä, mut en saanu. ;< Janita.221

    VastaaPoista
  8. Oon omistanu vihreen ja keltasen,sit kerran myin joitai vaatteit nii noi meni molemmat ;((

    VastaaPoista
  9. Mua ihan inhottaa katella näitä, ku ittelläni ei oo muit harvinaisii, ku Alex-kitara ja karkkimekko. ;((

    Charidy ♥

    VastaaPoista
  10. Mitä ankkuri maksaa vinellä ? :-)

    Sodene ♦

    VastaaPoista
  11. Mä en tyksi kauheesti, omituinen ja ruma, mut haluisin omistaa liilan. Viestii mallille Janina1038 jos sulla on lila ja myyt sen! ♥♥

    VastaaPoista
  12. Omistan tommosen vihreän.

    Malli nimeltä idiot

    VastaaPoista
  13. Uskomattoman
    Nolo
    Nnimitys
    Uniikeille

    VastaaPoista