sunnuntai 30. elokuuta 2009

Liehuhiha/Kevätmekko


Vintagella, 664 gR.

65 kommenttia:

  1. Mitä maksaa vinellä?
    Ilmoitus gosussa mallille LovelyHoney

    VastaaPoista
  2. Haluisin ton Liehun. Se on nii ihana. Ja arvokas!

    VastaaPoista
  3. Liehuun kuuluu myös kengät!

    VastaaPoista
  4. IHQ ♥ Haluisin, mutkun mutkun... En oo nähnyt vintagel. GoSunimeni on sit niinkun Hiisku.

    - Hiisku

    VastaaPoista
  5. Mullaki oli toi joskus.

    VastaaPoista
  6. haluisin ton lila-pinkin tai puna-keltasen

    Sar0nda

    VastaaPoista
  7. Oon nähny harmaan vinel,makso KAIT 664 en muista.

    ~Mira163

    VastaaPoista
  8. Ilmottkaa mallille Rosalinda Joutsen jos myytte <33 Ihansama mikä väri, mieluiten kyllä turkoosi-vihreä, sini-liila, lilla-vaaleenpunanen tai kelta-vihree B)

    Rosalinda Joutsen

    VastaaPoista
  9. NYT MÄ VASTA TAJUSIN ET TOI ON IIIHAN LIIAN HIENO IHANA UPEA PAKKOPAKKKO SAADA!!!

    VastaaPoista
  10. SAIN TÄNÄÄN VINELT NAPPASIN!!<3 ton sini lilan

    VastaaPoista
  11. Omg, ihana <33 Ehkä koko goSun ihanin uniikki :))


    Ja malli olis ZazzyDarling :)

    VastaaPoista
  12. Pinkki-keltainen ;)

    -.-SuNsHiNe-.-

    VastaaPoista
  13. Olin lähellä kerran saada harmaan . . .

    VastaaPoista
  14. haluun tollasen;)
    ilmota jos myyt ilmaseks tai lahjoihin(halvalla).

    T:S44R4

    VastaaPoista
  15. Liehuun ei kuulu kenkiä, mutta siihen kuuluu pipo / myssy :))
    Liehupipo siis :) (jotkut sitä kukkamyssyksi nimittävät)

    VastaaPoista
  16. Ois niin ihana saada toi ARVOKAS liehu!!!

    T:.canyon

    VastaaPoista
  17. Mulla on tuo sini-vihreä. ;3

    ~Sonski96

    VastaaPoista
  18. Toka lempi unnu! I-H-A-N-A-!<3
    mENI OHI VINEL SINI-VIHREE;((((

    VastaaPoista
  19. I love liehuhiha!

    Ilmottakaa, jos myytte liehuu Letulle/LETTU 1

    VastaaPoista
  20. <3 664gr vinel :/
    Jotku sanoo et ennen (siis joskus 08) nii näki 9gr syys-l yms.??!


    By. kiia_10

    VastaaPoista
  21. Ilmoittakaa jos myytte mallille kiia_10
    Vastapalkkio on tosi hyvä!!!

    VastaaPoista
  22. jos myyt kerro mallille nimeltä:

    Daisy..-

    VastaaPoista
  23. Ota yhteyttä mun malliin Carmus jos aiot myydä! Ooi noi mä haluun...

    VastaaPoista
  24. Vanha kunnon liehu! 8) Sinivihree mulle, kiitos

    ~Sarah!99

    VastaaPoista
  25. MUL ON MENNY TOI OHI. :,( ja muistan kun noi oli myynnis

    VastaaPoista
  26. toi on liiiiiian ihana<3
    jos myytte esim 500gr lahjoist ton vinelle , ilmottakaa mallille Diccye !

    VastaaPoista
  27. En oo nähny vinellä, mut haluisin ton kelta-vihreen ja/tai turkoosi-vihreen ;DD;D;D;DD

    VastaaPoista
  28. Liehuun kuluu kengät joiden nimi on kevätkengät sekä päähine joka on kukkamyssy.

    Itse haluaisin liehun ja kukkamyssyn ainaski ja kaikki värit kyllä kelpais varsinkin myssystä♥

    YKSÄÄ TULEMAAN MALLILLE:

    A.n.i.m.a.l.s

    JOS MYYT KEVÄTKENÄGÄT TAI KUKKAMYSSYN TAI LIEHUN LAHJOIHIN!
    VÄRILLÄ EI VVÄLIÄ!
    TARJOAN AINASKI HETI YLI 1000GR:N LAHJAT/KPL!
    KUKKAMYSSYSTÄ VOIN TARJOTA HETI YLI 1500GR!

    VastaaPoista
  29. Mulle voi toki lähettää viestiä jos aikoo liehunsa/kevätkenkänsä/erityisesti kukkamyssynsä ( ♥ ) myydä (:
    Tarjoan suht hyvin :D
    Mutta enimmäkseen vain jäsenyyttä/ keräilykortteja / lahjoja/ karkkikamaa ;'D

    ♥ : lla,
    Rose ( !-Rosalie Hale-! )

    VastaaPoista
  30. sain tänää liehun




    mallin nimi:rupsu2

    VastaaPoista
  31. Mikä päivä noi olikaan ilmestynyt supernovaan?
    Mun gosu nimi: muotihullu6

    VastaaPoista
  32. Ei oo menny ohi koska oon hidas!

    goSu nimi: Veera-pissis

    VastaaPoista
  33. Ilmoita jos olet myymässä! Palkkio tulisi olemaan hyvä!
    Mallini: Mintsiko

    VastaaPoista
  34. vitja. Myin toiselt hahmoltani toiselle. Mut olin liian hiras. ei yhtää harmita -.-

    VastaaPoista
  35. Mullon tohon kuuluvat kengät. Mekko on ihana ♥ Unelma :3

    VastaaPoista
  36. toi on ihuna,se asuun kuuluva k-myssy on viel ihanampi;) ♥

    VastaaPoista
  37. Nyt vast tajusin et haluun noist neljä eri värii :)♥

    VastaaPoista
  38. Hahha, mä varmaan ehkä saan liehun tänään, kun vaihdan decor mekkoon sen :)

    VastaaPoista
  39. Mä haluaisin ihan hirveesti ton <3

    VastaaPoista
  40. Mä himoitsen Liehua<3
    Meni joskus aikoinaan ohi vinellä ;(

    VastaaPoista
  41. Ketuttaa etten sillon ostanut tota supernovasta :/ No se aika on mennyt, turha murehtia enää jonku liehun perään :D

    VastaaPoista
  42. hihihi toi lovelyliehu. Punaoranssi on ihuna ♥

    t: VitjaVitsjuri

    VastaaPoista
  43. MÄ HALUUN LIEHUN ♥

    T: PARSASUPERMÄN

    VastaaPoista
  44. Mitä makso supernovassa, muistakaaki kertoa!

    VastaaPoista
  45. Miten noi värit voi sanoa, en oikeen osaa päättää..

    VastaaPoista
  46. Osaisko kukaan laittaa värit arvojärjestykseen? Jos osaat, yksää mallille emhm

    VastaaPoista
  47. mulla oli toi mun vanhalla mallilla, mutta se poistettii (vissii ku sillä ei oltu käyty) ja siinä meni toi mekko ;___;

    VastaaPoista
  48. Mulla on kukkamyssy, liehu ja kevätkengät... hania on! ♥


    ► Gosussa Heylen

    VastaaPoista
  49. Hauskaa ku on nähny silloin ton Supernovas eikä oo tietenkää ostanu... -.-'

    VastaaPoista
  50. jos saan liehun paljon tarjoisitte? staili112

    VastaaPoista
  51. Yksää mallille: Luna 0 jos myytte liehun/kevätmekon!

    VastaaPoista
  52. Ah, unelma on saada tommonen vihree-keltainen tai mintu-sininen ♥ mut kaikki paitsi harmaa käy. Unelmani ♥♥

    Ja malli on Beauty Irene

    VastaaPoista
  53. toi keskimmäinen alimmalla rivillä on ehk ihanin <3

    T: Silver1fan

    VastaaPoista
  54. Jos myyt liehun 100t niin yksää mallille Biret-emilia (:

    VastaaPoista
  55. Omistan sini-vihreän liehun :) Sain 80 tonnilla

    Helene100

    VastaaPoista
  56. Omistan kelta pinkin :)

    GSM Zely

    VastaaPoista
  57. Omistan vihreäsinisen (-:

    VastaaPoista
  58. Toi on varmaan ihanin unnu koko gosussa, mutta ei mulla tietenkään oo mitään 80-100t, ketuttaa. :(

    VastaaPoista
  59. Ton nimen ois pitäny olla vaan Liehumekko. Vaik Liehuhiha kuvastaa tota asua. Mutta onhan se nyt pikkasen outoo sanoa Liehuhiha, esim. jos sanot vaik mahd. mont. kertaa peräkkäin meet sekasi, niinkun mä tein aina kun toi oli Vintsul.... Anddejksi jos et älliny! Selitän helpommi = Jos vaihat LiehuHIHAN johki, ni toistat sitä samaa kun ressaa jos joku vetäiski välist... Ja sit meet sekasi ja et pysty vaihtaa ja aaaangstttt------

    ¨ Sry jos spämmin ¨

    VastaaPoista
  60. Otan kokonaa turkoosin / siniliilan jos joku myy nii -Minea-- :lle yksää!

    VastaaPoista