sunnuntai 30. elokuuta 2009

Julia helmet

26 kommenttia:

  1. Haluun noi<3
    TARJOAN LAHJOJA, JOS MYYT LÄHETÄ YKSÄRI MALLILLE: Miley_3

    VastaaPoista
  2. Olin lähella saada noi.!

    VastaaPoista
  3. Sain vintagelta n. 2kk sitten kultaset.
    Hopeiset on ollukkin jo kauan! ;)

    VastaaPoista
  4. Haluisin kultaset <33 :)

    VastaaPoista
  5. nyyh! haluun!
    mun nimi on julia xD

    VastaaPoista
  6. haluisin sellaseet hopeiset!
    mun gosu nimi on one gril

    VastaaPoista
  7. Julia käsikorut, missä ne on? Ja kuulokkeet???

    -Lily Silver

    VastaaPoista
  8. Valkoiset on ihanat. :--)

    VastaaPoista
  9. Mulla on noi valkeet :----)
    -Oxittaja

    VastaaPoista
  10. Oiih,oon nähny monta kertaa kultaset mut aina joku vetää välist' :-3

    VastaaPoista
  11. Iiääiiiiiiiiiiiiiiiih haluun noi...

    Jos aiot myydä, lähetä yksäri mun mallille Carmus

    Ää pakko saada :S

    VastaaPoista
  12. ihkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    VastaaPoista
  13. Tossa joku kuukausi sitten meni samalla viikolla 2 kertaa noi ohi vinellä.

    A.n.i.m.a.l.s

    VastaaPoista
  14. ÄÄ ihanat :D Mut paljon noi maksaa vinel?

    VastaaPoista
  15. Mulla on tollaset kultase (=

    VastaaPoista
  16. Mulla oli mut myin (:

    VastaaPoista
  17. Syyslaukku.. ahh! MÄ NIIN HALUUN SYYSLAUKUN!

    VastaaPoista
  18. Voiks lisät tän blogii käsijulian ? :D

    VastaaPoista
  19. Tarjoon yli 5000 gr noista.
    Tai tuotteita VH :stani. Jos kiinnostaa, lähettäkää ihmeessä yksää mallille -----victoria-----.

    Kiitos ♥ Vici :3

    VastaaPoista
  20. Etin noit tarjoon 10 000 GR,MALLINI NIMI:makeispussi

    VastaaPoista
  21. Joku myy alle 6000? Viestiä mallille Vampire_I

    VastaaPoista
  22. ei voi saada enään 6t. tarjotkaa 30t, niin voitte saadakkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep.. voi niitä aikoja kun nääkin sai parilla kolmella tonnilla )== vinevine ♥

      Poista
  23. pikkujuulia haluu no ise just sano joo mitä ihmettä. XD

    VastaaPoista
  24. Yksää jos omistat!


    Patches

    VastaaPoista
  25. Haluun noi :DD Itte nimi on Julia. Siks haluun

    Mallin nimi: PopStar-100

    VastaaPoista