sunnuntai 30. elokuuta 2009

Kukkauikkari

17 kommenttia:

  1. 760 gr vintagella maksaa
    T:Winnowill

    VastaaPoista
  2. Vähän kallis o_O
    Mun sisko on lopannut gosussa käynnin, mutta sillä on toi ensimmäinen noista. Hänen mallin nimi on goBeibe

    VastaaPoista
  3. Haha, mun eka uniikkini :D Ostin sen just ku alotin gosussa. Joku tarjoo? Pinkistä siis.

    Softari9898 on nimeni goSupermodelissa.

    VastaaPoista
  4. mulla oli mutta vaihoin sen :D -ella-112

    VastaaPoista
  5. mulla on :) vedin välistä :D:D

    - Melanie-z

    VastaaPoista
  6. Mul on toi keltanen:) sain sen kerran vineltä



    -Stefani germotta

    VastaaPoista
  7. Mulla on sinisellä kukalla :)

    VastaaPoista
  8. Enpä omista tuota kyseistä uniikkia. Sääli mulle. Lol :D

    Terkuin, Bjalla!

    VastaaPoista
  9. En omista tota, vaikka haluaisinkin...

    ronjamarsu

    VastaaPoista
  10. Oon kerran nähny pinkin vinel mut en kerenny ostaan;/





    Roosa290

    VastaaPoista
  11. ARVOKKAIN VÄRI?? :--D Mallille MissKade

    VastaaPoista
  12. Millon tuli supernovaan ? T: Somppa

    VastaaPoista
  13. Mun kamulla on toi pinkki. Melkein myi 9000 mutta tajusi että hän pitää siitä :)

    VastaaPoista
  14. IHYNA! Yks malli huutokauppaa normaalii ukkarii ja lulee et se on k-uikka. -.- (_ () (_ :DD

    VastaaPoista
  15. Hitsi tota en oo nähny kellään vaik paljon kiertelen Muiden vh:issa en oo nähny kellään:-)

    VastaaPoista
  16. mul on sinisellä kukalla, sain joskus vintagelta kun joku loppas. :)

    VastaaPoista