sunnuntai 30. elokuuta 2009

08


Vintagella, 379 gR.

116 kommenttia:

  1. toi on niin ihana!
    haluisin sen oon jo kauan haaveillut siiitä:)

    VastaaPoista
  2. YHYY, tein uuden mallin niin mulla ei oo melkein mitään uniikkeja, kun jotain uusii, mut ei kaikkii niitäkää, ja mun vanhalla mallilla oli vaikka mitä! :---( Esim. tää, toi musta jossa on pinkki nauha. NYYH, kumpa saisin ne takasin ;;----( muttakun myin ton nollakasin mikä mulla oli niin vinelle, sit kone bugas enkä saanukkaan sitä sille uudelle mallille >:----------( joku oli tooosi ilkee mulle ja vetäs välistä. ;;<

    VastaaPoista
  3. ihana ihana ihana ihana IHANA!!


    oispa mul:/

    VastaaPoista
  4. Delfu .. tiiätte kyll kuka jos haluutet tietää =)5. tammikuuta 2010 klo 12.45

    ääää mulla on tarve saada toi =)=)

    VastaaPoista
  5. Jos juku on myymässä tota pinkkinä, ilmottakaa sissi10:lle : D

    Joo mulla ei ollu sillon rahaa, ja nytki pelaisin jos ois mahis saaha, ko kaveri lupas ostaa, mutta ei se ostanukkaa..

    VastaaPoista
  6. Mullon tollanen. :P
    Molen Karru

    VastaaPoista
  7. Mun piti eilen myydä yhelle tyypille pinkkimusta mut vedettii välistä. :(

    VastaaPoista
  8. Hei, oikeest, mikä ton vinehinta on?

    VastaaPoista
  9. Vine hinta on muistaakseni 380-389. En muista tarkkaan. Ihanahan tuo mekko on. Olen haavelillut mekosta koko goSupermodel aikani, tällä uudella mallilla. Ystävälläni on tuommoinen 08. Ai lovet<3

    -Suenita

    VastaaPoista
  10. IHANAIHANA<3 Jos olet myymässä, niin ilmoita mallille VanessaXD ;)

    VastaaPoista
  11. Toi on niin ihana :> Himoitsen sitä ;D

    VastaaPoista
  12. Ihku saisinpa ton !! tyyppini on gosussa sarsku123 :)

    VastaaPoista
  13. mä haluun pinkkin Ota yhteyttä v32:lle

    VastaaPoista
  14. Näin hetki sitten vinellä ton ja siihen tuli se osta-nappi ja sit ku klikkasin niin tuli et se on myyty! Vähä otti päähän!

    nea-nea

    VastaaPoista
  15. Omistan kaikki muut paitsi oranssin! ;D

    VastaaPoista
  16. Ihanii <3 Tulispa vintagelle sininen tai pinkki <33 Mut MC/HM housusetti on oudot ;D

    VastaaPoista
  17. Ihana toi pinkki!!

    VastaaPoista
  18. Haluisin ton. Se pinkki ja ruskee on ihania!! (: Löytyiskin vineltä!

    VastaaPoista
  19. Mul on toi pinkkinä :D Onneks ostin, ku tuli arvokas :)

    VastaaPoista
  20. VOIIIII MULTA SENTÄÄÄÄN KUN ON IHANA.

    VastaaPoista
  21. Sain tuon vineltä tällä viikolla. Olisin halunnut jomman kumman sinisen, mutta on tuo pinkkikin kiva:)

    VastaaPoista
  22. oispa mulla tommonen!!

    VastaaPoista
  23. Oih, toi on ihana uniikki!

    VastaaPoista
  24. Omistan tummansinisen <3


    - horze99

    VastaaPoista
  25. mulla ja saa tarjota
    varamalliltani Alien152
    (pinkkimusta)

    VastaaPoista
  26. Pinkkimusta on ♥ (;

    ~Geyna

    VastaaPoista
  27. Ilmottakaa mallille Crazy100 jos aijotte myydä ton vinelle, olis ihanaa saada sellanen ♥

    VastaaPoista
  28. Ilmoita mallille nimeltä Wiggy jos olet myymässä jonkun noista vinelle, koska olen aaaaina halunnut tommosta<3

    VastaaPoista
  29. Mulla on pinkkimusta ja oranssi. On ollut vaaleansininen, mutta vaihdoin sen oranssiin.

    VastaaPoista
  30. Oi toi on ihana mekko. :)
    MUlla oli josus tuo musta pinkki, mutta sit mut ryöstettiin. ;( ja menetin sen siinä samalla

    VastaaPoista
  31. Toi eka ja kolams on nii ihanii♥♥♥♥♥☻

    VastaaPoista
  32. Mitä toi maksaa vinellä?

    VastaaPoista
  33. Mä näin ton mustana vinellä ja yritin ostaa mutta joku kerkes ennen muo. ;(

    VastaaPoista
  34. Mulla oli ennen pinkki, mutta myin
    ;(( On ikävä.

    VastaaPoista
  35. Mun lempi uniikki on just toi pinkki 08 ja ku kukaan ei suostunu myymääs itä mulle nii mun ekalle mallille kävi vähän huonosti..

    VastaaPoista
  36. On sininen mulla. :--)

    VastaaPoista
  37. Toi mustapinkki on ihana!

    Kristallikukka

    VastaaPoista
  38. maksaa vinellä 379gr. Näin kerran mutta en saanut..

    VastaaPoista
  39. Mulla on pinkkimustana:)

    VastaaPoista
  40. Ah! Haluisin ton <3 Vahtaan vinee joka päivä

    VastaaPoista
  41. Haluisin, kerran jo viety nenän eestä vinel >:(

    VastaaPoista
  42. Malli on siis Emmy12 :)

    VastaaPoista
  43. Haluisin niin kovasti ton nollakasin! Sitä vaan ei _ikinä_ löydy vineltä. ;((
    Ihailen sitä aina kun vaan nään sen jonkun mallin päällä oli väri sitten mikä tahansa..

    T:Alise-Mary

    VastaaPoista
  44. Tummemman sinisen 08 omistan ;)
    EN KYLLÄ MYY!!

    VastaaPoista
  45. AI ETTÄ NOITA MÄÄ AINA JAHTAAN<3 tv _Emmma_

    VastaaPoista
  46. Ihana ♥ Haluisin pinkkinä <3

    T.Nimetön <3

    VastaaPoista
  47. Musta-pinkki on niin ihana <3

    T:peppi194

    (ärsyttää kun jossain unnuis on niin kun arvokkain >:( )

    VastaaPoista
  48. Jos jollakin on toi, tarjoon 800gr jässärin ja 1kk halit mallini nimi: muffymuffy

    VastaaPoista
  49. Omistan pinkkinä.:)

    VastaaPoista
  50. Kuka on tehny 08:sin?

    VastaaPoista
  51. Rakastan tota <33 ja haluisin sen mut se ei ikinä ilmesty vinelle ;(

    VastaaPoista
  52. Minäkin haluaisin sen ;(( Vineltä ei löydy ;)))

    VastaaPoista
  53. Pinkki-mustan omistan. :---D
    Muistan ku se oli kaupassa, pelasin ihan hulluna että saan sen, ku oli pakko ostaa. Hehhe :D


    x Avril-!

    VastaaPoista
  54. Mull on ollu liilana.

    VastaaPoista
  55. Onko jollain kuvaa siitä 08 meikistä? Kuulemma tosi hieno... :S

    Mallini: Carmus

    VastaaPoista
  56. ihana pinkkimustana :----)

    ~ ssam

    VastaaPoista
  57. Kuka vois mun mallille,TheJenna1:selle myydä ton pinkkimustana ja ilmaiseksi?

    VastaaPoista
  58. Nollakasi on paras!Itellä ei oo mutta oon sitä mettästänyt.

    VastaaPoista
  59. TOLLANE MULLE! >8)
    Kuka antaa ? :O

    Ottakaa kamuks LITTLEM0NSTER

    VastaaPoista
  60. HALUAISIN TON!
    Mun malli: Cherie.

    VastaaPoista
  61. tahtootahtootahtoo

    Mallini → EmmyRAWR

    VastaaPoista
  62. Pinkkimusta löytyy♥

    A.n.i.m.a.l.s

    VastaaPoista
  63. oon tekemässä tollasta pienoismallina!

    ~eragin~

    VastaaPoista
  64. mä haluun ton se on ihana,ihana,ihana IHANAAAA

    VastaaPoista
  65. sain eilen pinkkimustan :D

    VastaaPoista
  66. mul on toi :---) pinkkinä

    T. Edbe
    EDU~~

    VastaaPoista
  67. Haluun tollasen! Ihan sama mikä väri! Goviestii jos omistat ja haluat myydä

    T:Mintsiko

    VastaaPoista
  68. mul o pinkkimusta

    ~ Rosanda2

    VastaaPoista
  69. muutes, jos tää on ilmestyny vuonna 09 ja tän nimi on 08? :--o what the fück?

    VastaaPoista
  70. Yhyy... Haluun ton niin paljo ;(

    VastaaPoista
  71. Mulla on. :DD Pinkkimustana. :P Haluisin ton kullanväriset mut kaikki kelpaa. :DD

    VastaaPoista
  72. Mä haluaisin pm 08 ittelläni on toi sinine ♥

    VastaaPoista
  73. Löytyy sininen ja pinkkimusta (;<3

    VastaaPoista
  74. Ihana mekko kyl!!! Ihailen sit joskus joittenki vaatehuoneis gosus^^
    Varsinki pinkkimusta in IIIIIIHHHHAAAAANNNNAAAA<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<<3<33<<3<33<333

    VastaaPoista
  75. Aah, mul on pinkkimusta;)<3

    kristiina kukkanen12 olen goSussa :D

    VastaaPoista
  76. Mulla on pinkkimusta ♥

    VastaaPoista
  77. haluaisin takasin ♥ mulla olis hirveesti uniikkeja, ellen olis vaihtanu...

    VastaaPoista
  78. Eeh, onko tää ollu noin halpa vintagella ? Kui pali tää on maksanu sillon, ku on ostanu tän Supernovasta ? Niin paljon haluisin ton pinkkimustan. ♥

    VastaaPoista
  79. Mhullon pm. Yksää mallille alexandra_? jos joku myy kohtuuhintaan tummansinistä!

    VastaaPoista
  80. Menny joskus violetti ohi vinel, mut olin nii idiootti että en kerenny ostaa vaan jäin miettimään raha tilannettani :p en tajunnu sen arvoa :D Joku kerkes ostaa sen ;>

    VastaaPoista
  81. Haluun nuo kaikkii♥♥

    VastaaPoista
  82. Noi kaikki värit on niin I-H-A-N-I-A

    Haluisin ittelleni noi kaikki O_o :D Laita viestii tolle mallille (mun):)

    eeva98

    VastaaPoista
  83. mulla onkin pinkkimusta tommonen:)

    VastaaPoista
  84. Jos jollakin sattuis löytyy minkä tahansa värinen 08 lähetä yksärii mallille Amanda399

    VastaaPoista
  85. Nythän gosussa on ne uudet kaupat ja vaatteita voi myydä vh:ssa, joten siellä 08 hinta on n. 40t. Oon ana halunnu tommosen sinisen! Kerran kun olin vinellä, sillon kun se vielä oli, niin siellä oli viisi 08, mutta puuttui kaksikymmentä goRahaa, joten en saanut sitä!

    VastaaPoista
  86. Ihan suht hienoja.... Tyhmää ku ei oo vinee mistä vois ostaa noita ilman kiskurihintoja :(

    VastaaPoista
  87. 08 myydään mallien vaate huoneessa 40t ostin pm silläö hinnalla mallini nimi on pompula222

    VastaaPoista
  88. Mulla on tommonen sinisenä ja oranssina (;
    T: LajraM

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myy mulle 1kk VIP:iin ja 9000gr?
      Tai kuka vaa? Värillä ei oo merkitystä.

      Poista
  89. Mulle tarjottiin pinkki 08 jos antasin karkkimekon. Onko kannattavaa? Kumpi on halutumpi ja arvokkaampi?

    T; Synyster Gates

    VastaaPoista
  90. Mulla on se pinkkimusta :3

    VastaaPoista
  91. Ah ! 08 on vaan niin ihana ! Jos joku voi kertoa, paljonko sillä on arvoa ? Ja paljollako sitä myydään ? :D

    Mutta Kalamekko on minun lempiuniikkini :)

    ~ April gonzale

    VastaaPoista
  92. mä haluun ton mustan ;D

    VastaaPoista
  93. AWWW<3<3<3<3<3<3<3<3<3 miks mul ei oo mitää harvinaista unnuu mua ärsyttäää toi muutos

    VastaaPoista
  94. Mulla on toi Oranssina ja sinisenä (:

    VastaaPoista
  95. Mikä noiden arvojärjestys on?

    VastaaPoista
  96. Huhhuh, mulla on ollut jo 3 tollasta, mut yks huijattiin.

    VastaaPoista
  97. Mulla oli 2009 toi, mut myin sen sit kun kyllästyin siihen... ;D Nyt kyl kaduttaa. Mul oli se tummansinisenä...

    VastaaPoista
  98. Haluuuun 08 ♥ Maailman kaunein mekko, mut en silti ikinä saa sitä, jos ei joku ihana ihminen anna sitä mulle (:

    VastaaPoista
  99. mul on 08 pinkkimustana, vedin välistä joskus vuonna 2009. :D

    VastaaPoista
  100. Mulla on pinkkimusta ♥ c: sinisessä tällä hetkellä rahat kiinni, toivotaan että saan!
    Kaikki muutki haluaisin ;p Saa nähä, jos onnistuis! c:

    nanna_3

    VastaaPoista
  101. Omistan pm ♥

    ~ Jennii!!

    VastaaPoista
  102. Haluun pinkkimustan!!<3

    mallini on siis adele154 ja saa pyytää kamuks! =)

    VastaaPoista
  103. Mulla on pm c;
    Rakastan ! Seuraavaksi säästän syyslaukkuun. ;)

    Nobutora

    VastaaPoista
  104. mul on 08-mekko ja melki kaikki arvokkaat tuotteet xD ruskeet tigat puuttuu

    VastaaPoista
  105. Mul on pinkki!
    Tarjoilkaa YKSÄLLÄ gosussa :DD

    T: hannah266

    VastaaPoista