lauantai 5. syyskuuta 2009

Ufo + panta



26 kommenttia:

  1. Näistä puuttuu se vihree ufopanta...

    VastaaPoista
  2. Omistan noi kaikki pannat.

    VastaaPoista
  3. Keltainen ufo asu puuttuu tästä....

    VastaaPoista
  4. IIHANA TOI VOITTAJAUFOOOO<33

    VastaaPoista
  5. Ihana, meni nenän eeestä punasena -.-

    T: Naf_su

    VastaaPoista
  6. Mä haluan turkoosin!


    Janita.221

    VastaaPoista
  7. Mulla on tollanen punanen ja mallin nimi on Miss A.J.

    VastaaPoista
  8. Joskus vuos sitte näin Vintagella yhden ufon. :) Tais olla punainen..

    Mallini: Sonski96

    VastaaPoista
  9. san juuri äskön ton mekon sinsenä=D

    VastaaPoista
  10. Mul on toi voittajaufo punasena..
    Gosus oon kukkariitta

    VastaaPoista
  11. Tietääkö kukaan paljoin tuo maksaa?

    VastaaPoista
  12. Milloin tää oli myynnissä?

    VastaaPoista
  13. haluisin :) mul on ollu toi vihree :)

    jaja mallini ois sit Saranda33

    VastaaPoista
  14. Löytyy punanen ufo, ja turkoosi panta :)

    VastaaPoista
  15. ahh, haluisin ton vaaleensinisen..

    VastaaPoista
  16. Mun pinkkimustasta 08'sta tarjottiin tollanen tumman sininen. Hyväksynkö? Yksää mallille Safiana.

    VastaaPoista
  17. Jos joku myy tollasen, nii yksää mallille Miami65

    VastaaPoista
  18. JBhoney, gosupermodel4. tammikuuta 2012 klo 3.21

    Mikä on voittajaufo vai onko sitä ees? :))

    VastaaPoista
  19. Multa löytyy punaisena, jos joku ostaa haluaa :)
    Mallini nimi: Chimera
    Kysy yksällä lisää ^^

    VastaaPoista
  20. Mulla on tää :) Voiku sais noi kengät (jos niitä ees on) ja pannan punaseen ufoon :)

    VastaaPoista
  21. Tyhmä ufo haluun AFRODITET


    ~ iris Se joka ei koskaan muista mitään

    VastaaPoista
  22. Ihania!
    Harmi etten ollut vielä tolloin goSussa!

    VastaaPoista
  23. Ihan kivat:)

    - Chrystal_Best

    VastaaPoista
  24. Mulla on tommonen. Kattoo nyt, oon aika kova myymään ni se on kohta myyty..


    Mallin nimi: Nalluppa

    VastaaPoista
  25. Ihana! Haluun tommosen, mut ei taida olla tarpeeks gr:ää

    VastaaPoista