maanantai 7. syyskuuta 2009

Meme/Ryppymekko

42 kommenttia:

  1. Ihanaaa <3<3

    /:idols ansku

    VastaaPoista
  2. Maailman kaunein uniikki :D



    ~Mewuuu, The Real Jewel

    VastaaPoista
  3. Nimetty mun mukaan :----D Hassua.

    VastaaPoista
  4. En oo ikinä kuullu tosta O_o

    VastaaPoista
  5. Miriamelen mukaan nimetty :]
    Jos joku vaihtaa ton TK:hon (Hihi) niin ilmoittaa mallille Mewuuu

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Mewuuu, like butterfly in summer Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    VastaaPoista
  6. Omistan tuon.

    Jasleene on mallini.

    VastaaPoista
  7. meme on miriamele nimiselle mallille tehty mekko. (miriamele on mode!)

    VastaaPoista
  8. yks aiko myydä ton today :--)

    _marie_89 (marruhh)

    VastaaPoista
  9. Ihana paljon vinellä?

    VastaaPoista
  10. Mul on tollane :) jtn 400 yli melkee 500 maksava

    VastaaPoista
  11. Omistan tuon :) Hieno mekko.

    ~Cork

    VastaaPoista
  12. Omistan ton, mut sen ilmestyminen mun vaatehuoneeseen on TÄYS MYSTEERI mulle... Hieno on ja mun lempiuniikki niistä mitä omistan, mut täys mysteeri mulle...

    ~Katerin

    VastaaPoista
  13. Näin just pari päivää sitten vinellä. Vine oli jäänyt mätänemään ja sieltähän se meme kurkisti 8D

    VastaaPoista
  14. Mulla on tollanen :'3

    VastaaPoista
  15. Ai että tää uniikki huijattiin multa.

    VastaaPoista
  16. Toi on tosi kaunis. :)

    VastaaPoista
  17. Ihana ♥

    Eiks toi oo Gweneth Ayoren? :o Mistä lie tonki keksiny...

    VastaaPoista
  18. Eikä halkeen koht toi on niin hieno!




    Gosu malli: Carmus

    VastaaPoista
  19. Jos joku tietää milloin oli myynnissä (pelkkä vuosikin riittää) niin pikapikaa viestiä mallille Sarah!99. Vastanneelle hali.

    VastaaPoista
  20. Mun mielestä ihanin uniikki maailmassa! Saispa sen joskus...

    VastaaPoista
  21. Omistan ja rakastan :) ♥

    VastaaPoista
  22. haluisin mut en ikinä saa ):♥

    VastaaPoista
  23. Haluisin tonn.... -.-

    VastaaPoista
  24. Oi haluun ton<3 Mut en kyl tuu ikinä saamaan :(

    VastaaPoista
  25. ''Anyymi ja anyymi''.

    Ihana mekko. Haluaisin itsekin tuollaisen, mutta ei ole gr.
    -Heraz

    VastaaPoista
  26. Kuka tuon on suunnitellut ? Vastaajalle goSussa lahja mallilta Dorothes :-----)

    VastaaPoista
  27. Nykyään ylihinnoilteltu, kun vaatehuoneessa saa hinnan päättää...

    VastaaPoista
  28. Ruma ku mikäkin helvetin slutwalkin mekot

    VastaaPoista
  29. mulla on saa tarjota!(;

    mallini nimi on kammi

    VastaaPoista
  30. kauhee

    oon NELLIEBLACK

    VastaaPoista