maanantai 7. syyskuuta 2009

Keskiyön prinsessa




Vintagella 427 gR.

22 kommenttia:

  1. IIhana... En silti ois ostanu...

    VastaaPoista
  2. mä oisin <3


    Tyksin tästä a lot <3

    VastaaPoista
  3. Onko tää arvokas? Ku UV'ssä tosta puhutaan: ÄSKEN OLI KYP VINELLÄ! MUlle jäi mieleen... GoViestillä. Oon hay lin 2

    VastaaPoista
  4. Onko tämä arvokas? Meinaan kun omistan kyseisen uniikin.. :D

    VastaaPoista
  5. Omistan, tätäkään en myis/vaihtais never♥

    -Nicky

    VastaaPoista
  6. Ihana! Haluun tonki. :DD

    VastaaPoista
  7. Mulla mennyt kaks kertaa vinellä ohi -.-

    VastaaPoista
  8. Onx arvokas? Vastaus ticohaballe. :)

    VastaaPoista
  9. Niin kuin ylempänä kysyttiin, kuinka arvokas kyseinen uniikki on?

    VastaaPoista
  10. Omistan tämän : )

    VastaaPoista
  11. Sain tän eilen, vedin välistä. Sen hinta oli kylläkin 430, ei 427, koska mulle jäi 10 gr, ja mul oli alunperin 440 gr..

    VastaaPoista
  12. Mikä on KYP:in ilmestymispäivä?? Olisin kiitollinen jos joku lähettäisi mallille Maryeh näitä tietoja KYP:istä:
    - Ilmestymispäivä
    - Vuosi
    - Onko esim. Halloween uniikki yms.
    - Kuinka arvokas asteikoilta 4-10

    Kiitos jos kerrot! Mallini nimi on: Maryeh

    VastaaPoista
  13. Mulla on. Mallin nimi on MinnaC. Kohta ei ehkä enää, mutta tällä hetkellä on !!

    VastaaPoista
  14. mulla oli tää joskus :---)

    ~ mallini on Hiekkahiiri

    VastaaPoista
  15. Toivottavasti saisin:)

    VastaaPoista
  16. iha nätii juu ♥

    VastaaPoista
  17. kyllähän toi on kiva. :--D

    VastaaPoista
  18. Ois kiva jos saisin ton :DDD

    VastaaPoista