maanantai 7. syyskuuta 2009

Häämekko



24 kommenttia:

  1. Tämä kyseinen mekko on aivan ihana, antaisin mitä vain siitä.

    VastaaPoista
  2. Omistan vihreän. ;)

    - Willelmina

    VastaaPoista
  3. Pakko saada, ihan mikä vaan väri käy♥ Paljo maksaa vinel? :D

    VastaaPoista
  4. I love this ♥ tää on oikeesti nii ihana <3


    Ja sama kyssä: paljo maksaa?♥

    VastaaPoista
  5. Tää on varmaan goSun viiden ihanimman uniikin joukossa. <3 Antasin mitä vaa et saisin ton. (;

    - _Apple

    VastaaPoista
  6. Mulla on lila ja oranssi. Molemmat oon saanut vineltä. Lila on arvokkain väri ja vain harva malli omistaa sen. Ihan päästäni heitän, mutta arvelisin, että alle kymmenen mallia gosussa omistaa tän mekon.

    ~Cork

    VastaaPoista
  7. Haluun ton violetin!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  8. Vinel meni valkone ohi=( Hinta on 574 gr. Eileo is ollu siihe viel rahaa=((


    -Haey-

    VastaaPoista
  9. Omistan lilan :---)

    VastaaPoista
  10. Omistan sinisen <3

    VastaaPoista
  11. Ihana mekko <3
    Siskollani mallilla Neljoan on hää oranssina <3

    ~Maryeh
    ~Jos sataa, ota sateenvarjo ☂

    VastaaPoista
  12. Kattokaa malli hienohelma1 ;)

    VastaaPoista
  13. Oh my... Mun yks unelma

    VastaaPoista
  14. MUN YKKÖS UNELMA♥ haluisin valkoisen tai sinisen eniten viestiä jos omistat,vaihat mun vh uniikkeihin tai jäsenyyteen
    T: SUPER!

    VastaaPoista
  15. Mulla on hää, ihan alkuperäsenä ostin vineltä :)

    ~Kinuski!~

    VastaaPoista
  16. Eiku siis supernovasta :D ^
    |

    VastaaPoista
  17. jos joku myy tollasen kohtuuhinnalla, nii yksää mallille Miami65

    VastaaPoista
  18. joo omsian oranssina. :)

    VastaaPoista
  19. Jos huutokauppaat häämekkoa sinisenä, viestiä mallille Zoey :>

    VastaaPoista
  20. Oh, omistan valkoisena ♥

    nanna_3

    VastaaPoista
  21. Tarjotkaa perkule mun limestä :-(

    VastaaPoista
  22. mikä on nykyään hinta huutokaupassa?

    VastaaPoista
  23. Tämä kyseinen mekko on todella hieno! Haluaisin tuon valkoisen, mutta uskon, etten tule koskaan samaan. En ole nähnyt enää häämekkoja kenenkään mallin päällä, kai? Niitä ei edes ole enää niin paljon. Onhan toki sanottu myös, että jotkut mallit poistavat tuotteita vaatehuoneesta. :(

    VastaaPoista