lauantai 5. syyskuuta 2009

Jäätelö



43 kommenttia:

  1. yksinäänkö tuli ? :|

    Voi parkaa

    VastaaPoista
  2. Niinpä :<


    Mul on tää, pinkki <3

    VastaaPoista
  3. Mulla on pinkki♥ On ollut myös 3 ruskeaa :((

    VastaaPoista
  4. Mulla on vaaleen sininen. =)


    nea-nea

    VastaaPoista
  5. haluan tuon! on niin söpö ja nyt alkoi kesäkin.. ärrght!

    VastaaPoista
  6. Mäki haluunn... <33

    Heh, saa tulla tutustumaan mallille keksikuppi35.

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VastaaPoista
  7. Jäätelö eli jäde...

    VastaaPoista
  8. Mulla on normaali ja ruskee jäde.

    Reich

    VastaaPoista
  9. Mulla on pinkki:DD

    VastaaPoista
  10. Rakastan tota! ♥♥♥
    Multa on menny vinellä nenän eestä 3 kertaa pinkki, 1 kerran keltanen ja 1 kerran ruskee -.-'

    T: Naf_su

    VastaaPoista
  11. Haluun tollasen!!!.....

    T:Jensu!

    VastaaPoista
  12. Haluisin, mut en saa ikinä :<

    VastaaPoista
  13. Paljoin jäätelö maksaa Vintagella?

    VastaaPoista
  14. Paljon se maksaa?Ja mul on ollu pari mun entisellä mallilla mut se hakkeroitii:<

    VastaaPoista
  15. Jäätelö maksaa vinel 280 gr.


    Charidy♥

    VastaaPoista
  16. Onks se arvokas? :)

    VastaaPoista
  17. Oon nähny ton vaaleenpunasen 2 kertaa vinellä mutten oo ikinä ehtiny ostaa :(

    VastaaPoista
  18. Mikä on jädejen arvokkain väri..? :D

    Ilmotus _HONEY__:lle (;;

    VastaaPoista
  19. Mulla on ruskee♥

    Mallini nimi:
    A.n.i.m.a.l.s

    VastaaPoista
  20. Useimmilla on pinkki :) Paljonko ne maksaa vinellä? Mä tahtoisin...

    - Wee

    VastaaPoista
  21. ois kiva jos näis lukis kans noitte vaatteiden suunnittelija

    VastaaPoista
  22. Mulla on ollu ruskee jäde, mutta vaihdoin... Harmittaa ;/

    VastaaPoista
  23. haluisin :)

    Mallini : Saranda33

    VastaaPoista
  24. mä saan

    ~ Rosanda2

    VastaaPoista
  25. Ruskee, pinkki tai lime.. Omnom 8))

    VastaaPoista
  26. Ostan jäätelön 200-700gr! yksää jos omistat


    pimpelipuu

    VastaaPoista
  27. mulla on pinkki, sain justiinsa eilen! (--;
    mallini nimi on; endoftheday

    VastaaPoista
  28. Paljonko toi makso sillo vinellä ?

    VastaaPoista
  29. Miulla on ruskee ja on ollu kaikki paitsi toi tumman sininen .

    VastaaPoista
  30. Antaisin tost niiin mitä vaan

    VastaaPoista
  31. Jos myyt ruskeen jäden, niin laita viestiä mallille Ella -01!

    VastaaPoista
  32. jos myytte, viestii mallille Jackiehh

    VastaaPoista
  33. Jos tiedätte koska jäde tuli myyntiin, tai sen arvoa, yksää! Kertojille haleja ja lahjoja. :>
    Ja jos myytte, ilmottakaa!

    Mallin nimi: Ewwii

    VastaaPoista
  34. kauheen kalliilla nykyää myy jopa enemmällä ku kanaa ;/
    eli suurinpiiretei 103.000 gr

    T:Blanchel

    VastaaPoista
  35. Minulta löytyy tuo violetti! c:: ♥

    <3: nanna_3

    VastaaPoista
  36. Haluisin, mut ei taida rahat riittää. Käyn mallilla ananas4444 Paljonko maksoi ja milloin myynnissä?

    VastaaPoista
  37. Mulla on ruskee Ja se on ihana <33
    Jos haluut tarjota niin mallille minttu569 viestiä!

    VastaaPoista
  38. Mulla on ruskee, mut en voi myydä sitä ku en oo VIP :DD

    VastaaPoista
  39. Ilmotusta mallille jossu_the best jos myyt alle 20t ;)

    VastaaPoista