maanantai 7. syyskuuta 2009

Pyhä pussilakana


Vain takki siis.
Vintagella, 474 gR.

42 kommenttia:

  1. mul on tällanen, vissii kaksiki 8]

    VastaaPoista
  2. MIstä on saannu nimen?

    VastaaPoista
  3. Tollanen oli eilen vinel kun graniitti97 loppasi.
    En saanu

    VastaaPoista
  4. Haluisin ton...
    Kun kuulin nimen meinasin revetä xD

    VastaaPoista
  5. mulla oli toi, mut mulle tuli joku mielenvika ja myin sen:(

    VastaaPoista
  6. Näin Vinellä kerran, mutta ei ollut varaa.

    VastaaPoista
  7. Oon nähny Vinel lukuisia kertoja, ja oisin voinu ostaa ne, mut en halunnu tuhlaa gorahaani moisee "pyhään pussilakanaan" XD


    ~ Jul

    VastaaPoista
  8. Oon törmänny tohon kaks kertaa tänää jo, meni ohi... vtu. :D

    VastaaPoista
  9. Mul on joku pakkomielle saada toi, näin eilen kaks kertaa vinellä, sinisen ja vaaleanpunaisen :S

    Malli: Carmus

    VastaaPoista
  10. nimi on hieno (y)

    ~ ssam

    VastaaPoista
  11. Onko toi siis PPL? :pp

    VastaaPoista
  12. No tietenki oon nähny vinellä aikas montaki kertaa... Olin sillon pieni napero mainosmalli ja ajattelin: Onpas jännä. Tyhmän näköne, en ikinä haluu tollasta :D:D
    goSunim on Sit ;EMO

    VastaaPoista
  13. Aika jännä ja voisin ostaa, mut siihen on kai vähän vaikee löytää sopivaa alaosaa? :))

    VastaaPoista
  14. vittttu , 'pyhä pussilakana' . eiiei , repesin tolle nimelle xd

    VastaaPoista
  15. Ihana :) omistan ton haalean lilan ♥

    VastaaPoista
  16. Sain eilen tollasen sinisen vineltä, mikä löytö! <3 <3 Tuli heti liuta tarjouksia. ;D

    VastaaPoista
  17. Mullon toi kauniin liila :D

    VastaaPoista
  18. mä oisin saanu ton lukemattomia kertoja, mut en oo ostanu ku en hirveesti tykkää :D

    VastaaPoista
  19. Haluisin :D

    Mallini : breaking dawn_

    VastaaPoista
  20. Mul on nyt lila, sinisen oon myyny.

    Lussu-

    VastaaPoista
  21. Mua huijattiin tarjoamalla nollakasista toi alarivin oikeanpuolimmainen ja punainen KP. >: T: Safiana

    Ps. Sain tänään uuden 08.

    VastaaPoista
  22. disawow98 omistaa ton, saa tarjota(; kattokaa sen vh, siellon paljo muutaki kivaa -09 (;;

    VastaaPoista
  23. Kannattaako vaihtaa Lontoo-hiuksiin???

    VastaaPoista
  24. jos haluut antaa sun ppl niin lähetä mulle viesti niin tarjoon
    T: safarykirl

    VastaaPoista
  25. Nimi on aika mahtava :D

    VastaaPoista
  26. Haluaisin tollasen, mutta en tiiä mistä niitä löytyy.


    t: Vampire_I

    VastaaPoista
  27. Joku myi 300gR mut en tienny et on arvokas xd

    T. Shina Ayko

    VastaaPoista
  28. Voikun saisin, mutta kaikki myy niitä niin älyttömän kalliilla hinnalla. Olisipa vine vielä, niin saisi paljonkin halvemmalla ostetuksi, toisin silloin ppl:n saaminen olisi hieman vaikeampaa, sillä varmasi moni muukin haluaisi ostaa sen.. ::D

    VastaaPoista
  29. En nyt tiiä...ei mun mielestä niin erikoisen hieno...

    T: Milla652

    VastaaPoista
  30. näin tollasen varmaan 33gr, mutta viime minuuteilla sen hinta tuli johonkin yli tonniin, enkä saanu sitä.

    VastaaPoista
  31. Aivan mahtava nimi. :D

    T: FailgirlFail

    VastaaPoista
  32. Jeah, mä voin myyä tän, jos joku haluu :pp -> Amandalie

    VastaaPoista
  33. Toi on vain niin ihana<3

    VastaaPoista