tiistai 19. tammikuuta 2010

Tämänhetkiset jäsenuniikit 11-16

17 kommenttia:

  1. Näistä kaikki muut on hienoja paitsi toka ja toka vika

    VastaaPoista
  2. Mulla on ekasta paita, tokasta korvajutskat ja kolmannesta kengät :D

    VastaaPoista
  3. Tokavikan kengät on ihanat!

    VastaaPoista
  4. noitahan on enemmänkin : )

    VastaaPoista
  5. Koska tänne laitetaan ne uusimmat? :)

    VastaaPoista
  6. Mä oon keränny ton vikan kokonaan.
    //Malli;Mira163

    VastaaPoista
  7. Eka, vika ja neljännestä toi hattu on ihania <3

    VastaaPoista
  8. Ainakin ton viimesimmän omistan, kun oon joskus saanu jäsenyydestä, kun olin jäsen ^^
    tekstit ei oikee näy =o...

    VastaaPoista
  9. Kuvan saa isommaksi klikkaamalla.

    ~Quail

    VastaaPoista
  10. Mulla ompi toi eka!

    VastaaPoista
  11. Joo mä vaihdan tosi udein noita ja nykyään nitä on paljon lisää. Nästä mul on ekasta kengät, kolmannesta oon ostanu vineltä korut ja kengät, neljännestä oon ostanu vineltä laukun ja takin, viidennestä omistan en varmaan muistaakseni mitään ja kuudennesta mekon ja rusetin. :D Ja kuudennetkin on ostettu vineltä.

    VastaaPoista
  12. Kaikki noistakin omistan :D

    VastaaPoista
  13. Eiks tuohon kuulunu vielä sellane asu, jossa oli ne siniset farkut, jotka oli vähä rikotut ja sitte sellane pitkä raidallinen neule ja gladiaattorisandaalit ja en muista oliko vielä jtn. Mut ite olin tuohon aikaan jäsen, nii mä keräsin sitä asuu ja sit sitä vikaa ja kolmatta

    VastaaPoista
  14. omistan 2. kuvan asun kokanaisena. yksää jos kiinostaa ;)

    Bansku 30

    ps.läytyy muistakin puvuista pari osa ;D

    VastaaPoista
  15. Ärsyttävää ku näistä tuli timantteja ja pystyy nykyään ostaan kaupasta.
    T. FailgirlFail

    VastaaPoista