maanantai 18. tammikuuta 2010

Itsenäisyyspäivä mekko



Vintagella 284 gR.

61 kommenttia:

  1. Hienoin toi lila, mutta kaikki haluisin ;)
    Kuten tekin varmaan.

    T:bestis13

    VastaaPoista
  2. lila hienoin mun mallil se :>

    VastaaPoista
  3. Mullon vaa sininen, ku sillon oli ainoo joka vinelt pitkän ettimisen jälkeen löysin..

    VastaaPoista
  4. Musta noi on aika ällöi ö.ö

    VastaaPoista
  5. eiks tää ollu nyamon eka asu, joka tuli supernovaan ? :)

    VastaaPoista
  6. toi ei oo vielä ainakaa kovinkaan arvokas ku se tuli aika vasta ja sitä näkyy vinell aikas paljon

    VastaaPoista
  7. WUHUUUU!
    Nappasin lilan vineltä <3

    VastaaPoista
  8. Lila ja harmaa löytyy :)

    VastaaPoista
  9. Ihmettelen aika kovasti, kun tol ei vielkää oo arvoo =D.
    Mut sinisen sain, se on must hienoin väri ^^

    VastaaPoista
  10. Mulla on toi sininen.Monet lähettää mulle viestejä että hieno mekko sulla.Kivaa kun se on niitten mielestä hieno.Onks tol ees vähäsen arvoo?

    VastaaPoista
  11. Mulla on kolmessa tai neljässä värissä.

    ~Cork (-korkkari-)

    VastaaPoista
  12. Mul on toi violetti. Se on parhain. =)

    VastaaPoista
  13. Violetti, suunnittelen kyllä myymistä 8'(

    ~ Nineve

    VastaaPoista
  14. Sininen ja harmaa komeilee mun vaatehuoneessa :)

    ~ JannuDaa

    VastaaPoista
  15. Lila on hienoin :)
    Mulla ei oo noita yhtään, Onko arvokas?

    Gosussa olen sinitintti

    VastaaPoista
  16. Sinisen sain äsken, mut onko noil arvoo?

    VastaaPoista
  17. Näin ton kerran Vinel, mut olin idiotti enkä ostanut... :((

    VastaaPoista
  18. Millon tää on ollu myynnissä ja kuinka kauan? :)

    VastaaPoista
  19. Harmaa on, mutta hieno sininen noin 2 kertaa vineltä ohi

    ~Mintsiko

    VastaaPoista
  20. Olen omistanut kaikissa väreissä :) Myin koska oli rahapula :D

    Helene100

    VastaaPoista
  21. Joo nykyään mul on kaikki muut paitsi violetti eli nätein :D
    ~Mintsiko

    VastaaPoista
  22. Nyt mul on lilakin tänään vihdoin ja viimein sain <3 :D

    ~Mintsiko

    VastaaPoista
  23. Vihree tällänen just ohi >_<

    Seunn

    VastaaPoista
  24. Mut siis omistan sinisen!

    Seunn

    VastaaPoista
  25. Mulla on lila ja sinine :)

    VastaaPoista
  26. Mulla on toi lila. ;)

    VastaaPoista
  27. mul on ny toi lila (':

    mallin nimi: Pempunen

    VastaaPoista
  28. minulla on sinisenä (---:

    VastaaPoista
  29. Järkyttävä, arvoton ja ruma :D

    VastaaPoista
  30. Mulla sinisenä 8)
    Mallin nimi Nelli196

    VastaaPoista
  31. Mulla on sininen. Jennii!!

    VastaaPoista
  32. Mulla on sininen♥

    PUSAGIRL

    VastaaPoista
  33. sinisenä on :)

    -Lilja107

    VastaaPoista
  34. Mul on lila ja harmaa.

    VastaaPoista
  35. Harvinainen tai haluttu??

    VastaaPoista
  36. Mulla on lila ja sininen :)

    VastaaPoista
  37. Omaan sinkun c;
    - Vici / -----victoria-----

    Onko muuten arvokas? ö.ö

    VastaaPoista
  38. mulla on ittella toi sininen. :) omasta mielestä hienoin väri, en tiiä kuinka haluttu on, ittelle on tarjottu tosta pari kertaa. (jotain vähä päälle 3000 gr)

    VastaaPoista
  39. Omistan sinisen (:

    VastaaPoista
  40. Mun malli goSussa on Weylen sit ^^

    VastaaPoista
  41. myyn mun lilan=) kukaa ei osta=


    T:Jensku10

    VastaaPoista
  42. Onko arvokas tai haluttu.. ? oon ostamassa vihreetä


    miranda :D

    VastaaPoista
  43. Itselläni on toi harmaa, taisin ihan kaupasta sillon joskus ostaa, en muista. Jonkin verran noista mielestäni saa, hieman haluttuja muttei arvokkaita kuitenkaan.

    VastaaPoista
  44. Mulla on lila, mut pidän huutokaupan kuhan vaan saisin tietää miten arvokas on, et monel kantsis myyä =/

    mallin nimi on oona092

    :)

    VastaaPoista
  45. Onks tolla mitään arvoa? Itellä on meinaa liila, ja koitan huutokaupata sitä -tosin huonoin tuloksin...
    Että jos haluaa ton mekon liilana, ni tarjouksia mallille GisuFisu2

    VastaaPoista
  46. Vihreä on hienoin, tahtoisin sen! ♥
    Olisin juuri vaihtamassa mustaa balleani liilaan ip-mekkoon, en tiedä vaihdanko... ;o ♥

    VastaaPoista
  47. Mulla on toi harmaa.Sain juuri :)

    VastaaPoista
  48. Mulla on sininen, se oli mun eka uniikki.

    VastaaPoista
  49. omistan sinisen !

    t. Honey-EMMA

    VastaaPoista
  50. mul on liila, arvoa jos joku haluaa kertoa mun mallille, Bubble.POP?

    VastaaPoista
  51. Mulla on sininen. Arvoa sais kertoo mallille C4NDYST0RM c;

    VastaaPoista
  52. mulla on toi lila ja mä siis rakastan sitä... joo mikä sen arvo ois kiva tietää ... tietoo voi laittaa mallile _frona_
    :D

    VastaaPoista
  53. Musta sininen on hienoin :) Mut muut aika rumia :D

    VastaaPoista
  54. Mulla on sininen, voiks joku ny kertoo sen arvon? =D

    VastaaPoista