tiistai 19. tammikuuta 2010

Joulu-uniikki



Vintagella 474 gR.

18 kommenttia:

  1. Mul on toi vihree...

    VastaaPoista
  2. Löysin vineltä violetin :))

    VastaaPoista
  3. mulla on tommonen punanen toivoisin vihreetä

    VastaaPoista
  4. Mulla punainen ja violetti (;

    VastaaPoista
  5. Puuttuu bolero, villasukka ja oliks tos viel ne kengät?

    Omistan mekon ja boleron siihe ^^

    VastaaPoista
  6. Onks ne arvokkaita? ._.



    t: En kerro kuka >8D

    VastaaPoista
  7. On punane ja violetti :D


    T; Tokyo style-97

    VastaaPoista
  8. Minulla on kengät punaisena ja metsästelen Vintagelta mekkoa punaisena.

    VastaaPoista
  9. Onko nää arvokkaita? Just löysin vineltä sinisen.

    Yksää minulle, joku kuka voi kertoo onko joulu-unnu arvokas! Nimi on:

    !AshleyTisdale!

    VastaaPoista
  10. Minulla punaisena mekko + bolero, ja myydä voisin, yksää, kiitos, jos olet halukas ostamaan

    Oktavia

    VastaaPoista
  11. Mulla on harmaana mekko, onko arvokas?

    VastaaPoista
  12. mulla on toi hame punasena ja on arvokas! :)


    t:tuiGe1

    VastaaPoista
  13. mul kin on malli gosus sen nimi on kristiina234 menkää kattoo

    VastaaPoista
  14. Onko se arvokas :) Ja onko se 2008 vuodelta ? Löysin punaisena sen vineltä :)

    VastaaPoista
  15. onks toi arvokas :) yksää ja kertokaa ??
    sinisen omistan

    T - miranda :D

    VastaaPoista
  16. vineähän ei enään ole.. c:

    VastaaPoista
  17. mulla on toi punasena :))
    voi tarjota
    T: safarykirl

    VastaaPoista