maanantai 18. tammikuuta 2010

Joulukalenteri uniikit 08



Näitä ei voi myydä vintagelle.

20 kommenttia:

  1. Takin pystyi myymään vinelle, ainakin mä pystyin. Siitä sai 100 gr.

    VastaaPoista
  2. Aijaa mä en ees ollunsillo ku tos sai kalenterista

    VastaaPoista
  3. No voi rypäle!! Joskus ku olin ekoja kertoja goSus, nii sain just tollasen takin + hupparin, prkl menin myymää sen takin, mite arvokas se ois nyt..?

    VastaaPoista
  4. Mutta......miten minä pystyn myymään sen 0 gorahalla?? joo aikas outoo xD

    VastaaPoista
  5. Mie en pystynyt myymään kumpakaan. Olin silloin vasta aloittelia, toisella malilla... ;D

    VastaaPoista
  6. Mulla on molemmat :))

    Tosin tota takkia inhoan!!

    Malli: Oktavia

    VastaaPoista
  7. Haluisin ton takin ja huppari XD

    VastaaPoista
  8. mul on toi huppari :D

    t: IhkuRaxuPoxu jolla on aikalisä.. :--D

    VastaaPoista
  9. mulla molemmat, pystyn myymää sen vinelle öö 0 gr, mutten haluu ku oon alkanu tyksii tost takist :D hei onks nää kaikki unnut joit on täs blogis ni arvokkait`?

    VastaaPoista
  10. Sain silloin mutta myin >:-D Olin niin tyhmä..

    VastaaPoista
  11. Itelläni on noi viel.. joulutakkia en vinelle pystyny myymää mut hupparin olisin voinu.. olisin saanu siit vaa 0 gr joten ei kovin järkevää. Niistä saa kyl tarjota malli on Lilja107 :D Nettiä selailin juu xD

    VastaaPoista
  12. Hmm.... haluan nuo molemmat! Jos haluat antaa, tarjoo =)

    VastaaPoista
  13. Mulla on ne.

    Mut mikä sun mallin nimi on?
    Voisin antaa ne sit sulle.

    VastaaPoista
  14. Haluun noooi <3
    Noi on ihanii <3

    VastaaPoista
  15. Mulla ei oo noita,
    mut haluaisin noi molemmat.

    Ne on mun mielestä söpöjä,
    ja kauniita, haluun noi (:

    VastaaPoista
  16. mul on noi molemmat enkä myy muutaku 99 999 go rahal tai vähä alle

    VastaaPoista
  17. onko tolla mansikka hupparilla jotain arvoa?

    VastaaPoista
  18. On molemmat ja noihin kuuluu vielä yksi takki, voit katsoa mun vh:sta -> eeva98

    VastaaPoista
  19. Onko nää nykyään arvokkaita? Itellä molemmat...

    Malli on Nasse-Possu

    VastaaPoista