torstai 6. tammikuuta 2011

Mahti kaksikko


Arvot vaatehuoneessa:
- Kultainennoutaja jolla on pallo,
- Makaava kultainennoutaja,

Aikanaan hinnat vintagella,
- Kultainennoutaja jolla on pallo, 526 gR.
- Makaava kultainennoutaja, 526 gR.

Arvot vaatehuoneessa:
- Käsivarrella oleva,
- Jaloissa oleva,

Aikanaan hinnat vintagella,
- Käsivarrella oleva, 382 gR.
- Jaloissa oleva, 382 gR.

Persialainen
Arvo vaatehuoneessa,
Aikanaan hinta vintagella, 382 gR.

Arvot vaatehuoneessa:
- Laukullinen,
- Laukuton,

Aikanaan hinnat vintagella:
- Laukullinen, 286 gR.
- Laukuton, 286 gR.

Chincilla
Arvo vaatehuoneessa,
Aikanaan hinta vintagella, 276 gr.


Dalmatialainen
Arvo vaatehuoneessa,
Aikanaan hinta vintagella, 478 gR.

Hamsteri
Arvo vaatehuoneessa,
Aikanaan hinta vintagella, 315 gR.

25 kommenttia:

  1. Tuo jaloissa oleva kani maksaa 382 gr.
    Laukussa oleva koira maksaa 286 gr ja kädessä oleva myös 286 gr.
    Hamteri häkkineen maksaa 315 gr.
    Dalmatialainen maksaa 478 gr.
    Hiiri maksaa 276 gr.


    Charidy ♥

    VastaaPoista
  2. Makaava koira maksaa 526gr

    ~Yksi malli vain♥

    VastaaPoista
  3. Musta kani jaloissa maksaa 382gr ja
    Oravahiiri olkapäällä maksaa 276gr


    ~Yksi malli vain♥

    VastaaPoista
  4. Kani kädessä maksaa 382 gr.
    Koira jolla on pallo maksaa 526 gr.


    Charidy ♥

    VastaaPoista
  5. Ja tuo kissa maksaa 382 gr :-D


    Charidy ♥

    VastaaPoista
  6. Onks tos nyt kaikkien hinnat? Varmaan. Aika FAIl kun en nähny et sä (Charidy) laitoit jo noitten pupu maassa ja oravan hinnat xD Nyt häpeän :-I


    ~Yksi malli vain♥

    VastaaPoista
  7. Mulla oli toi dalmatialainen pupu ja se pikkukoira

    VastaaPoista
  8. noi eläimet yms muut on ihanii aivan ihanii.

    VastaaPoista
  9. Minulla on nuo kaikkia :D

    Gosu Nisriin

    VastaaPoista
  10. Mulla oli ennen tuo toinen maassa makaava koira, mut kaikki loppu siihe, kun mun malli hakkeroitiin :"(

    VastaaPoista
  11. mul on toi makaava kultanoutaja (:

    VastaaPoista
  12. mul makaava kultanennoutaja, toi pikku hauva (laukutoon )ja sit mul on viel chinchilla... onks nää ööö tota arvokkaita ;D

    VastaaPoista
  13. Mulla on kettu, varsa, saksan paimen koira, ja buldoggi.

    VastaaPoista
  14. Mulla on koira joka on laukussa (laukku oranssi) ja musta pupu kädessä.
    Suomen gosun mallin nimi on Siili-neiti

    VastaaPoista
  15. Melkee kikki on (; ♥
    Mut jaa, myyn ehkä ..veera..24 (vexulle):lle.
    Joojoo mut yksätkää jos myytte s-laukkujanne!

    ~ Vici / -----victoria-----

    VastaaPoista
  16. JOS JOKU MYY TON HAMSTERIN, TARJOON ESIM. LEOT!


    pink-mansikka

    VastaaPoista
  17. mul oli toi koira mikä makkaa maassa ja mä saisin noi hamsterit yhelt tyypilt... paljon tarjoisitte?
    Staili112 on mun malli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä antaisin tosta koirasta ehkä jtn .... äh emmätiie :D

      ~ löydät minut gosusta nimellä Wiivi38

      Poista
  18. mulla on maassa seisova kani ja sit mulla on chincilla. Gosu mallini: j.m.m

    VastaaPoista
  19. Mulla on kumpiki kultainen noutaja, laukuton karvaturri ;) Ja toi kissa JNE... Mulla on eläimiä (ja unnuja) (aika) paljon! Mallini nimi: Rihanna-rock

    VastaaPoista
  20. Jos etsit tota kädessäolevaa pupua omistan ja myyn sen

    VastaaPoista
  21. Ostan ton hamsteri ja häkki jutun

    Mallin nimi: Horses lovely

    VastaaPoista
  22. Mulla on ollu toi hamsu ja häkki :)

    VastaaPoista