keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Juhlamuotia


Arvot vaatehuoneessa:
- Takki,
- Paitamekko,
- Kengät,

Aikanaan hinnat vintagella:
- Paitamekko, 523 gR.

Vaatehuoneessa,
Aikanaan vintagella, 424 gR.

Vaatehuoneessa,

Vaatehuoneessa,
Aikanaan vintagella, 590 gR.

Arvot vaatehuoneessa:

1. (Kutsumanimi?)
- Punertavat,
- Ruskeat,
- Vaaleat,
- Mustat,
- Valkoiset,

2. (Kutsumanimi?)
- Punertavat,
- Ruskeat,
- Vaaleat,
- Mustat,
- Valkoiset,

3. (Kutsumanimi?)
- Punertavat,
- Ruskeat,
- Vaaleat,
- Mustat,
- Valkoiset,

13 kommenttia:

  1. Toiseksi ylimmäinen paita maksaa 424 gr.
    Alimmainen mekko maksaa 590 gr.


    Charidy ♥

    VastaaPoista
  2. Ylimmäisen asun takki maksaa 478 gr.


    Charidy ♥

    VastaaPoista
  3. Ylimmäisen asun paitamekko maksaa 523 gr. o___O
    Aika kallis muutes.

    Charidy ♥

    VastaaPoista
  4. Ostin joskus ton ihme höyhenmekon, mutta myin sen, koska en tehnyt sillä mitään.

    VastaaPoista
  5. Ihania noi kaikki!!♥♥♫♪

    VastaaPoista
  6. Mulla oli toi paitamekko, jossa on napit, mutta jouduin myymään summer party tourin aikaan.

    VastaaPoista
  7. Mulla on noi viimeset juhlatyylihiukset vaaleena muistaakseni. :D

    VastaaPoista
  8. Hmm.... jännää P:


    -Ninsku-, löydät hänet goSusta ;)

    VastaaPoista
  9. Hey!! Jos joku myy jotain hiuksii tai meikkejä. Unnuja vaatteita ja kaikkee halvalla, ni voitko ilmottaa mulle!

    Siili-neiti

    VastaaPoista
  10. Mulla on toka paita keltasena, saa tarjota!

    -mara12

    VastaaPoista
  11. mää oon ainaki kutsunu noita keskimmäisiä hiuksia tötteröiksi (:

    VastaaPoista