maanantai 4. lokakuuta 2010

Hiukset ja meikit

Arvot vaatehuoneissa:

Rosie LoveHewitt
- Punaiset,
- Mustat,
- Valkoiset,
- Ruskeat,
- Vaaleat,

trademark - Tradut, Tradet, Trademarkit
- Valkoiset,
- Mustat,
- Ruskeat,
- Punertavat,
- Vaaleat,

Tiga - Tigat
- Mustat,
- Ruskeat,
- Valkoiset,
- Vaaleat,
- Punertavat,

BeatIt
- Vaaleat,
- Mustat,
- Ruskeat,
- Punertavat,
- Valkoiset,

xXLauraXx
- Ruskeat,
- Mustat,
- Valkoiset,
- Vaaleat,
- Punertavat,

Watchmeanddie - Watcherit
- Valkoiset,
- Mustat,
- Ruskeat,
- Punertavat,
- Vaaleat,

sonsuza kadar - Kadarit, Sonsusat, Sonzusat, Sonsut
- Vaaleat,
- Mustat,
- Ruskeat,
- Punertavat,
- Valkoiset,

Nici. - Nicit, Nikit
- Vaaleat,
- Mustat,
- Ruskeat,
- Punertavat,
- Valkoiset,

Arvot vaatehuoneessa:
- chiika,
- cascadah,
- EmmaTried,
- Matasha,
- sonsuza kadar,
- Alexandrina1,

122 kommenttia:

  1. Ihan hirveenä noita hiuksii;D

    ~.cute girl, se joka päästi kanamekon karkaamaan

    VastaaPoista
  2. Olisin halunnu noi !

    Malli: Qunita

    VastaaPoista
  3. Mulla on hiuksista Trademark ja meikeistä oisko ollu Matasha :)

    ~Elyon Paris

    VastaaPoista
  4. Lisäisitkö Sydänystävä-korun?

    VastaaPoista
  5. ^ Kaikki aikanaan.

    ~Quail

    VastaaPoista
  6. Millon noi oli? en ollu huomannu, HARMITTAA :CCCCC

    VastaaPoista
  7. Ihania♥♥
    Mallin nimi:Sasha1012

    VastaaPoista
  8. Mul on noista hiuksista Tiga ja tokat vasemmalta lähtien (Liian pitkä nimi, en jaksanu kirjottaa) ja meikeistä Matasha. Mikä ton malliston nimi muuten oli? Vai oliks sil nimee ollenkaan... x)

    Malli: -Ellukka-

    VastaaPoista
  9. Oisin halunnu Trademarkit D:

    VastaaPoista
  10. Mä suunnittelin ton meikin missä on kikkurat :))

    VastaaPoista
  11. Mulla on trademarkit ja tigat, meikeistä matashat ;)

    VastaaPoista
  12. Mul on näistä vain viimeiset meikit, sain eilen tossa uudessa vhkirpputorin avulla, pilkkahinnalla, 70 gr :o Ihanaat on ! Myyjä oli nii kilttiki kaiken lisäks.

    VastaaPoista
  13. Mulla on Tigat, Trademarkit ja Watchmeanddiet :)

    VastaaPoista
  14. Oon aina halunnu mustat tigat..

    VastaaPoista
  15. haluun sonsuza kadarit ;__;

    VastaaPoista
  16. Haluun blondit tigat :)

    VastaaPoista
  17. jos joku myy sellaset nii ilmottakaa mallille katy74 :)

    VastaaPoista
  18. Oijoi, että haluisin Tigat ja ton Chiika- meikin !! <33 c; xP Sonsuzatki kelpais <3 :)

    t: Zuzzy, siis goSusta tiätysti :DD =3

    VastaaPoista
  19. Nici. hiukset on ja haluisin keskivaaleet Sonsuza kadar-hiukset ja blondit Watchmeanddie hiukset ja ehkä mustat Tigat yksää jos myyt kohtuuhintaan. Max. 7000 gr

    ~Mintsiko

    VastaaPoista
  20. Myykääs mulle noita jtn hiuksii kohtuullisella hinnalla, omistan vain Trademarkit, ja haluaisin noista _VARSINKIN_ Tigat, Wacthmeanddie & Kadarit. ( :

    VastaaPoista
  21. Olisin halunnu noi kaikki,
    mut mä en saanu niitä ku ei riittäny rahat, koska olin kylässä tai jtn. ja se on ikävää ):

    VastaaPoista
  22. Vähä oikeest ihania! :)) Haluun noi kaikki,jos teill on jotkut noist hiuksis myynnis ni laittakaa mallille .:Rocky viestiä :))

    VastaaPoista
  23. Tarjoon hyvin noist hiuksista! :))

    VastaaPoista
  24. Itelläni on mustat tigat, ruskeat watchmeanddiet ja ruskeet RosieLove Hewitit :)

    VastaaPoista
  25. Sonzuza kadar <33 Tigat (blondit) <33 xXlauraXx <33




    + en oo sipsi oon roosazz

    VastaaPoista
  26. xxLauraxx ja tigat on hienot ja noi tappaja meikit ♥:Gosu fani4ever XD

    VastaaPoista
  27. awws voisko joku myyä miulle mustat tigat<33
    malli: Jackiehh
    ota yhteyttä oot myymässä tigoja!!

    VastaaPoista
  28. Haluun Tigat<3
    ~jenny450

    VastaaPoista
  29. Haluun noi kaikki;D

    VastaaPoista
  30. Mä haluun nikit ruskeina,matashat ja sonsusat!

    VastaaPoista
  31. No jee vähän epää et ne on saanu noin halvalla, omistan noista Nici. hiukset. Saa pyytää gosussa kamuks (eeva98) :)

    VastaaPoista
  32. Joo, haluun noi kaikki!
    Äh, laitan noi kuvat goSuun ja laitan et ETSIN NÄITÄ :D

    VastaaPoista
  33. Voisko tigat laittaa uusiks myyntii 209 se ois kiva!

    VastaaPoista
  34. Sain justiin Lontoot, enää Tigat :)

    VastaaPoista
  35. tigat omistan, trademarkit myin justiinsa pari päivää sitten! (:

    endoftheday

    VastaaPoista
  36. Noi oli mun mielestä aivan ihania :) ♥

    (<3) Jos myyt jtn näistä uniikki meikeistä / hiuksista, lähetä viestiä -----victoria----- mallille.

    Se on mun mallin nimi ♥
    -Vici

    VastaaPoista
  37. Ps. myykö kukaan vesimeloni - uniikki asua?
    Jos myyt, yksää.

    En tarvitse kenkiä.

    ♥ : -----victoria-----
    / Vici :)

    VastaaPoista
  38. Se kuka myy näitä unnuja hiuksia ja meikkejä ilmoita minulle yksärillä gosussa!! Ja mielellään 100-1000 gr!!

    Siili-neiti

    VastaaPoista
  39. :) tigat oli sillo 209gr! :D nyt jtn. 18000gr. XD juu en nyt oo varma noista hinnoista! ;) mut hienoja on. :))

    VastaaPoista
  40. Haluun mustat tigat!!! Jos joku olis valmis vaihtamaan mun lilat pöhköt ja vaikka ne mustat lontoot mustiin tigoihin nii yksää!!!

    T: Mona MM

    VastaaPoista
  41. aah sonsuza kadarit<3 mun malli gosussa on nevra

    VastaaPoista
  42. Kuka myy sen Rosie Lowe Hewitt hiukset(mahdollisesti punasena(-; ) Mun malli on Qweneth

    VastaaPoista
  43. Mulla on mustat tigat, chiikat ja nicit (;

    VastaaPoista
  44. Pyytäkää miun mallii kamuks =D Oon Diesell

    VastaaPoista
  45. Diesell <3 Moii! Ite olen Lile Silver :)
    Musta noi chiikat ja watchmeanddie't on aivan ihanat <3 laittakaa yksää mallilleni Lile Silverille jos omistatte ne hiukset ja myytte halvalla :)

    VastaaPoista
  46. Joku joka omistaa/myy tardemark, watchmeanddie tai xXLauraXx hiukset, lähettää yksää mallille Jebou- :)

    VastaaPoista
  47. Milloin noi Tigat oli oisin halunnu ne ja kaikki myy ne nykyään noin2000gr ärsyttää

    VastaaPoista
  48. Voisko joku lähettää mallille Amandae kuvan romanttisista? (:

    VastaaPoista
  49. Myykö kukaan mitää näistä? Ihan mikä tahansa? ja Romanttisia, s-laukkua, yms? No, etin Sonsuja, molempia. Yms.

    Kiitos ja jos kiinnosti, lähetä viestii /yksää mallille -----victoria-----

    ♥ Vici (;

    /Hups, oon postannu tänne jo aijemminki :o

    VastaaPoista
  50. Noi on niin ihanat noi Tigat ja Sonsuza kadarit♥♥♥

    VastaaPoista
  51. Miks ihmees ei oo enää unnumeikkejä? D:

    VastaaPoista
  52. Jos joku olis valmis myymään mustat Tigat mulle kymppitonnilla niin yksää mallille Mona MM

    VastaaPoista
  53. Tigat mää halluisin:))
    Terveisin:Miss-May gosusta!

    VastaaPoista
  54. moi ! oon muumifani102 ! haluisin leopökät ! ilmottakaa yksällä jos on ! (;

    VastaaPoista
  55. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  56. Jos joku omistaa noista Sonsuza Kadarit(hiukset), Nicit tai Tigat ja olis valmis myymään niin laittakaa viestii mallille Kandra

    VastaaPoista
  57. Haluun noi kaikki!! 8)

    VastaaPoista
  58. mulla on turkoosi <333 mun kultuuuu s-laukkuuuuuuuuuuu mun nimi on goSus Blanchel saa tarjota s-laukust ;)

    VastaaPoista
  59. Mulla on Watcherit ;) blondeina
    malin nimi on ---ROLEGAME---

    VastaaPoista
  60. möin mustat tigat ja valkoset tradut (;
    Tigat on muutenki ihan karmeet, aivanku paintil piirretty :s

    VastaaPoista
  61. Nyt moni tinkii tigoista PALJON! tiedän että ne on nyt harvinaisia, mut jos mul ois tigat niin voisin myydä ne kyl 209gr:hal ^.^ mut ei oo niin en pysty :)

    Lilylile

    VastaaPoista
  62. Mulla on blondit tigat♥ Joku tohelo osti chiika-meikin 7000gr
    ~ Jennii!!

    VastaaPoista
  63. Tigat , haluun ! Pliis gosu tigat takas myyntii <33

    VastaaPoista
  64. Mulla on noi matasha meikit :)

    VastaaPoista
  65. Meen tajuu, miks porukka myy esim tigoja yli 15 t, ne on tyylii reilu vuoden vanhat.. ei ees kovin arvokkaat, halutut vaa... mielipiteitä?

    VastaaPoista
  66. millon tulis lisää unnuhiuksia

    VastaaPoista
  67. Tuun nii surulliseks ku katon näit kuvii et noi on ollu noin halpoja. :'(

    ~ 0NLYDREAM

    VastaaPoista
  68. Mulla on ruskeet tradet ♥

    VastaaPoista
  69. Jos myyt tigat alle 20t yksäriä! Tai trade markit tai kadarit. Kerro sitten väri (; ♥, TokioHotel101

    VastaaPoista
  70. Mikä o Nicie arvo??

    VastaaPoista
  71. Tietääks kukaa minkä arvoset Lontoot on? Ku en löyä mistää tietoa niistä -.-

    VastaaPoista
  72. Haluisin valkoset tigat T, miss.annu

    VastaaPoista
  73. Mul on noi kaikki unnut hiukset jopa sozut ja tigat jopa no joo kaikki noi meikkejä ei kaikkia.

    VastaaPoista
  74. myin tymänä pitkän tauon jälkee kadarit 1500 gr ..facepalm :D sit tajusin et niist tarjottais enemmä

    VastaaPoista
  75. Mulla on kahet matashat, chiika & nikit (: Haluisin niin kovasti kadarit & tigat ♥

    VastaaPoista
  76. Vaihdoin just ruskeet romput blondeihin tigoihin. On mul ollu joskus mustat tigatkin. Jaja sit oli vähän aikaa sitte blondit kadarit. Mmut haluisko joku myydä mulle noi Chiika meikit ja Cascadah meikit? Terw. M0CHA

    VastaaPoista
  77. Mulla on kahet tigat :D Mulla on mustat ja blondit 8) gosussa mallilla Kukkakaali596

    VastaaPoista
  78. Minä olen ihan sairas o.o tai sitten en.

    ♥ .M.I.A.M.I.

    VastaaPoista
  79. Olen haaveillut pitkään saada kadarit ruskeina ja tigat mustina. Kohtuu hinnoin eli 500-900gR. Ja meikki olisi chiika myös kohtuu hinnoin eli 200-500gR. Kiitos!

    T: love:6

    VastaaPoista
  80. onks tigat harvinaiset unnu hiukset??
    mun mallin nimi on : :lola

    VastaaPoista
  81. JOS OMISTAT TIGAT! Ostaisin mustana/blondina alin hinta millä myisit?

    Mallini: Rihanna-rock

    VastaaPoista
  82. Jos omistat Matasha-meikit ja myisit ne, ilmoita minulle! Tarjoan hyvin!

    T. Neija16

    VastaaPoista
  83. Oih,haluun Tigat ja Kadarit

    VastaaPoista
  84. Mulla on tigat. (:
    MYYKÖ JOKU SONSUZA KADAREITA 22 000 GR?!

    VastaaPoista
  85. mulla ei oo mitää noista meikeistä, mut Tigat löytyy :)

    T: Eimi25

    VastaaPoista
  86. mulla on ruskeat Sonsuza Kadar - hiukset, vaihdan ne mieluusti mustiin, normaalin väriset (vaaleanpunaset) Sonsuza Kadar - meikit & normaalin väriset (punaset) Matasha - meikit :)

    T. Charlotte26

    VastaaPoista
  87. mulla ei ole mitään noista


    T: loren8

    VastaaPoista
  88. Yksää jos myyt Chiikoja.

    Terveisin: jenni emilia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis jenni emilia01
      Tuli k-virhe. :DDD

      Poista
  89. Mä haluisin chiika- ja matasha-meikit :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sit noista hiuksista tigat, kadarit & tradet ;)♥

      Poista
  90. hirvee halvalla ! voiku en ollu sillo gosus :(

    VastaaPoista
  91. Mulla on niiqu gosussa tigat 2kpl Kalamekko
    Hannah Montana mekko matasha meikki S-Laukku musta ja turkuusi ja valkoinen

    Ja kaikkea muuta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kaksi mallia mutta kerron vain toisen

      Toinen mallini on ainakin

      LizzyX mutta en kerro toista mallin
      Nimeä siish sen mallin kellä on nää unnut

      PPS: Jenni Emilia01 väittää olevan lissu muuten vaanh tavish

      C: LizzyX ja sen toinen malli joka on tuntematon en kerro nimeä.

      Poista
  92. Mikä on Kadari - hiuksien arvo?

    VastaaPoista
  93. Kellään Kadari hiuksii tai Chiika meikkii?

    Halvalla myynnis?


    ♥: Pirita7

    VastaaPoista
  94. ääää..Pikkase inhottaa kun vaatehuoneet uudistu, multa lähti vaaleen ruskeet kadarit

    VastaaPoista
  95. Mulla on trademarkit blondeina. Saa tulla goSussa tarjoo tai juttelee!
    mallini on: !TURKINPIPPURI!

    VastaaPoista
  96. mulla on kadarit, beatIt, tradet ja oon myyny ainakin 4 tigat :--D



    -Kuuntytar

    VastaaPoista
  97. Uujee!! Mun mallin meikki on tuol! Siis oon saanu oma tekemäni meikin kauppaan! Mallini on Cascadah

    VastaaPoista
  98. Mulle saa muuten kertoa jos omistaa rosie-hiuksia tumman ruskeena tai punasena, maksan noin 10t ;DD mallini on Neppari2

    VastaaPoista
  99. Mul oli mustat tigat, mut tyhmänä menin sit myymää ne -_- ja oisin halunnu trademarkit...

    VastaaPoista
  100. Mikä noitten hiusten arvo on:
    http://aijaa.com/6upJki

    VastaaPoista
  101. Ääää haluun Tigat .____.

    VastaaPoista
  102. Ääääääää.. Haluun tigat, mut ei oo varaa -__-

    VastaaPoista
  103. Mul on mustat tigat ja ruskeet romanttiset :)

    VastaaPoista
  104. mikä Watcherien arvo on nykyään? :)

    VastaaPoista
  105. Paljo chiikoista saa? ♥

    VastaaPoista
  106. Ilmotelkaa AnniStar11-mallille jos tigoja löytyy, vaihan timmuihin.

    VastaaPoista
  107. Mä ostin sillon noista Trademarkit, Tigat ja muistaakseni vielä jotku kolmannetkin. Sitten mut hakkeroitiin. =(

    -:-lumi-:-

    VastaaPoista
  108. Kannattaako lontoot vaihtaa ruskeisiin niceihin?:D Saisin nicit ja antaisin lontoot

    VastaaPoista
  109. Hei ilmoittakaa mulle (Somarin) jos myytte alle 20tonnilla kadarit tai tigat

    VastaaPoista
  110. mulla on mustat tigat ja ruskeet romsut !:))


    - Hilary_96

    VastaaPoista
  111. paljonks arvoo on trademarkeilla? YKSÄÄ!!

    Bansku 30

    VastaaPoista
  112. Ostaisin vaaleat trademarkit 5,8t + 67 tm. (yli 11 t yhteensä) Ja sitten jotain tuotteita vaatehuoneestani. ;)
    YKSÄÄ MALLILLE Candy Star

    VastaaPoista