maanantai 4. lokakuuta 2010

Alta päälle - Hiukset

15 kommenttia:

  1. Mul on noi hiukset mut vaaleina ; )
    Ihunat<3

    VastaaPoista
  2. Rumat :P Ällöttävimpi SAA HAKEA!

    VastaaPoista
  3. Mul on noi blondein,mut en ikinä jaksa käyttää ku ei sovi mihinkää.

    VastaaPoista
  4. Ihanat, oon pitkään haaveillu noista mutten oo saanu...

    VastaaPoista
  5. Must noi hiukset on kamalat, tulee mielee joku sellanen papin tyylinen -.-

    Charidy ♥

    VastaaPoista
  6. rumat mun mielestä (===

    VastaaPoista
  7. mulla oli noi varamallil ja oon poistanut sen jo :/

    VastaaPoista
  8. Mulla on noi ruskeena ja malli on Nikki93 8) Jos joku haluu, voi tarjota, mut helpolla ei lähe ;p

    VastaaPoista
  9. Äsh, aika... Vanhanaikaiset :PP

    VastaaPoista
  10. aik hienot mut besulla on vaaleet!

    VastaaPoista
  11. EN oikee laiggaa.. Mut jos ilmaseks saisin nii kelpais :3 ( myisin kuitenki :D )

    VastaaPoista
  12. Jos saisin noi, nii myisin varmaa, en oikein tykkää. :)

    VastaaPoista