perjantai 28. toukokuuta 2010

Vesimeloni

23 kommenttia:

  1. Mulla on toi punavihree mekko (---:

    VastaaPoista
  2. kivaa. :DD Hienoo kattella, ku joku tekee töitä, ja toiset sanoo mielipiteitä :D

    VastaaPoista
  3. Paljonko maksaa tuo vesimelonilaukku? (:

    VastaaPoista
  4. Paljon on hinnat =o?

    Laukku iha ok, mutten oikein pitänyt asusta...

    T; HyperHuippumalli

    VastaaPoista
  5. Vesimelonilaukku maksaa 303 gr vinellä.

    VastaaPoista
  6. Paitamekko maksaa vinel 427 gr.



    Charidy

    VastaaPoista
  7. Hei, koska hinnat ovat kallistuneet, maksaa vesimeloni laukku 306gr vinellä, ilmoitin vain, koska Charidy kertoi sen hinnan, mikä se oli ennen kallistumista :3

    ~Yksi malli vain♥

    VastaaPoista
  8. Sinisenä löytyy tuo yläosa. Ostin vineltä.

    VastaaPoista
  9. Mulla toi perusväri, kait yks ekoista uniikeista mitä oon ostanu...? (:

    x _HONEY__ x

    VastaaPoista
  10. siis mul on vaan toi paita perusvärisenä, ja oon omistanu kengät, tosin möin ne melkein heti :D

    x _HONEY__ x

    VastaaPoista
  11. Oli ennen asu,mut myin sen. Ostin sit myöh. uuen takasin :)

    VastaaPoista
  12. Vietiin punane laukku vinellä taas nenän edestä! >.< Huono vine tuuri mulla :'(

    VastaaPoista
  13. Kengät ja laukku löytyy

    - JannuDaa

    VastaaPoista
  14. Mulla on toi koko asukokonaisuus :D

    VastaaPoista
  15. Punavihreestä asusta löytyy mekko ja laukku jotka on vineltä napattu mutta kenkiä ei oo niitä vielä etsin :)

    VastaaPoista
  16. Nää on siis ihan sairaan ihanii.

    Haluun mekon, sain vain noi kengät yhen VH :sta, nyt aijon hankkia ittelleni paidan.

    Sen saa mun sisko.
    Mut vesimelonilaukku on ihana, senkin mä aion hankkia ittelleni.

    VastaaPoista
  17. onko toi mekko 2 t arvone ? ;D entä laukku? vihreet.

    VastaaPoista
  18. Myydänkö tota asukokonaisuutta viä?

    VastaaPoista
  19. Mulla puuttuu tosta asusta vain kengät = (

    VastaaPoista
  20. Mulla toi perusvärinen laukku, tietääkö joku arvoo? Yksää mallille !Cool-Cat!

    VastaaPoista
  21. Siis oho noi vihreet kengät.

    VastaaPoista