maanantai 31. toukokuuta 2010

Merinaiset





37 kommenttia:

  1. Oma mielipiteeni tästä mallistosta on se, että on kiva saada uudenlaisia värejä, ainaisten perus: vihreä, sininen, punainen, keltainen ja harmaa, tilalle. :>

    Takista ja paidasta tykkää kovin.

    VastaaPoista
  2. En ostanu mitää noist, ois kyl voinu:)

    VastaaPoista
  3. itselläni on tuo hame, takkia , paitaa ja koruja myös himoitsen! Shortsit eivät ole tyyliini, mutta seilarivaatteet todellakin ovat :)

    Delfiina

    VastaaPoista
  4. Shortsist & tukka on. Shortsesita kiitos See by Chloe.
    Chanel cool

    VastaaPoista
  5. Oisin halunnu noi hiukset, mut sillon ei ollu rahaa eikä niitä enään oon myynnissä :(

    VastaaPoista
  6. Hitsi kun oisin halunnu noi hiukset D: Mutta kun ei ollut rahaa ja nyt ne on jo poissa.. Kunpa hiuksillakin ois vintagella osio D:

    T: Mangopiirakka

    VastaaPoista
  7. Olisin halunnu noiii :(( Mutta en ollu just sillon gosussa. >:(( ÄRHH!!

    t: vihainen mirsku18

    VastaaPoista
  8. Miami asu puuttuu. :/

    Mallini nimi on yasmin12-

    VastaaPoista
  9. Voihan kun noi ei oo enäää gosus noi hiukset
    kun ittekkkin oon purjehti ni oisin niin paljon halunnu ne:///

    VastaaPoista
  10. xXJuliaXx kirjoittaa:

    Toi tukka on nätti ja se on aika monella aijon ehkä itsekki ostaa kyseiset hiukset sitten kun siihen vain aikaa :DD ;--D

    VastaaPoista
  11. ♥ ostin noi hiukset vaaleina ♥♥ ne o yli ihanat :D:D sit ostin vineltäton mekon :D:D::D:D

    VastaaPoista
  12. Hiukset keltasina♥ (oli pakko ostaa, hienot)
    Ja sitten takin omistan vaaleenruskeena, muuten en pidä asusta, varsinkin noi tiukat mikrot on vähän oudot...

    T; HyperHuippumalli

    VastaaPoista
  13. Ton raitamekon omistan, muuta en :) Mutta olen aika varma, että hiuksille ja meikeille tulee joskus vintage, joten odottelen rauhassa, niin saan sitten ostettua noi hiukset joltakin.

    ~Cork (-korkkari-)

    VastaaPoista
  14. Noi hiukset on aiva ihanat!! <33

    mut mul ei oo niit..

    noi shortsit mul on tummansinisenä ja punasena :D

    VastaaPoista
  15. Minulla on nuo hiukset vaaleina :) Ne oli mun lempi hiukset ja on mulla edelleen :P

    Mallin nimi : Ciara16

    VastaaPoista
  16. Keskimmäisen asun paita mekko maksaa vinel 474 gr. Ylimmäisen asun paita maksaa vinel 379 gr.

    VastaaPoista
  17. Ylimmäisen asun shortsit maksaa vinel 265 gr.

    VastaaPoista
  18. Ylimmäisen asun kengät maksaa 284 gr vinel.

    VastaaPoista
  19. Ylimmäisen asun lasit maksaa vinel 294 gr.


    Aikasemmat hinnatki mä kirjotin, Charidy

    VastaaPoista
  20. Ostin housut, raitapaidan ja purjehtian hiukset blondina. Yhet lempi uniikeistani

    VastaaPoista
  21. Ylimmäisen asun takki maksaa vinellä 334gr, ellei Charidy ole sitä hintaa jo ilmoittanut :3

    ~Yksi malli vain♥

    VastaaPoista
  22. Omistan hiukset, ja perusvärisenä ton paidan (;


    x _HONEY__ x

    VastaaPoista
  23. Paljon tai merimiespaita maksaa vinel?

    VastaaPoista
  24. Mulla on toi raitanen mekko, en kyl vaan oo ihan varma et onko se yhtään harvinainen.

    T. Carmus

    VastaaPoista
  25. Olisin voinut ostaa ton pitkän raitapaidan ja noi hiukset, koska noi on niin ihanat <3 mut silloin ei ollut gR eikä jäsentyyttä >;


    ~ . IhKu . :D

    VastaaPoista
  26. mul o toi toisen 'paitarivin' ensimmäine oranssiruskee merimiespaita ;););)

    ~ Rosanda2 ♥

    VastaaPoista
  27. Mul on noi hiukset ruskeina =)
    oon jenny450

    VastaaPoista
  28. Mulla on noi hiukset vaaleina, vähän pinkkein.. :) Kiitos mun parhaan ystäväni <3

    Toi mallisto oli tosi ihana,
    mut en oikeen saanut mitään. :(

    Mukava saada tyylikkäitä & uusia värejä goSuun, tässä oli varsinaista purjehtimista supernovassa & Glitzissä!

    En saanut mitään,
    kun ei ollut rahaa, mutta hiukset ystäväni antoi.

    / Milloin vuoden 2011 uniikit tulevat tänne? Ovatko ne jo täällä? Etin sitä valoa & pimeää - tai jtn. sellasta & toivon et se tulee et voin tarjota mulle :)

    Myykö kukaan Funky Towneja?
    Ainiij, en halua kertoa mun mallin nimeä. :(

    Quail,
    mä oon sun suurin fani ♥
    Onko joku haukkunu suo, Quail? :(
    Otan osaa ♥

    VastaaPoista
  29. Mul on paita ;3 ja hiukset ;3 tarjotkaa lilo85 :3

    VastaaPoista
  30. paljonko toi merimiespaita on maksanu ennen? :DD

    VastaaPoista
  31. Omistan nuo hiukset.:>>♥

    -Mallini !SuviGrauh!XD!

    VastaaPoista
  32. Mulla on noi valkoset hiukset. :3

    VastaaPoista
  33. mulla oli noi, mutta olin tyhmä ja MYIN ne..arvatkaa kadunko?:D :/

    VastaaPoista
  34. Merinaiset ♥
    ittelläni on vaaleet ♥

    Kira120

    VastaaPoista
  35. Paljo arvo on merinais paidassa,, oon myymässä huutiksessa. Malli. Jonnahh

    VastaaPoista
  36. Mikä on ton puna-sinisen merinais mekon arvo?

    Kysyy: Only-?

    VastaaPoista
  37. Mul toi puna-sininen merinais mekko, ostin huutokaupasta 7500gr

    ~Moona196

    VastaaPoista