sunnuntai 21. maaliskuuta 2010

Sadetakki/Sadari

50 kommenttia:

  1. Ihunaa <3<3<3 Kiva ku laitoit tämänkin ;)

    VastaaPoista
  2. Kivoi :)

    ~Mewuuu, it's all about me

    VastaaPoista
  3. mikä on mallisi nimi gosus??laittaisitko viestiä mulle gosussa(mallin nimi .-.kitty.-.) olis mukava tutustua:DD

    VastaaPoista
  4. Ihana<33
    Toi liila skidi;D

    VastaaPoista
  5. Yhyy, haluun sadarin :D T : Elli-noora14

    VastaaPoista
  6. Ihania!

    ~nea-nea, one of those Twilight-fans

    VastaaPoista
  7. En oo nähnyt muistaakseni..

    VastaaPoista
  8. aaaw, oisin halunnu 8D

    VastaaPoista
  9. näin oskus mainosmallina vinellä... katoin vaan että kallis takki:D olin ollu sillo gosussa viikon.

    VastaaPoista
  10. Mulla on noi kaikki sadarit.
    Ne on niin ihkui! : ))

    VastaaPoista
  11. himoan! oon nykyään ihan hulluna noihin takkeihin :D

    Delfiina

    VastaaPoista
  12. omistan viisi noista ;>

    VastaaPoista
  13. Paljonko maskaa?

    Ponton on mallin nimi

    VastaaPoista
  14. Ihan kivoi ^^

    T; HyperHuippumalli

    VastaaPoista
  15. Omistan keltaisena :> Sain joskus vineltä.

    ~Cork (-korkkari-)

    VastaaPoista
  16. Sadari on aivan ihana!

    VastaaPoista
  17. Anonyymi :
    Mikä on sun mallisi nimi gosussa ?

    Mallinnimi: Ciara16

    VastaaPoista
  18. onko täällä Miley asua, vai onko se ees uniikki??

    VastaaPoista
  19. Omistan oranssin sadetakin, ostin sillon ku olivat myynnissä. Olin just alottanu nii en tienny että uniikki oli joku erilainen vaate :D
    -Karinn

    VastaaPoista
  20. Wow! En tienny et sadarit on tullu Novaan 2010!! O__o

    Oikeest miks olin silloin tyhmä joku kuvasto enkä ees tienny et tuli uniikkeja?! :DD

    VastaaPoista
  21. HITSI KUN EN OSTANU SILLON >:-(

    ~ Ponton

    VastaaPoista
  22. Haluisin kans ittelleni.. :) Noi on niin ihanii.. :))
    Mun mallin nimi on muotihullu6

    VastaaPoista
  23. Oon vinellä nähny miljoona kertaa mutten oo saanu. :::<

    VastaaPoista
  24. En kauheesti pidä, ei sovi yhteen paljon minkään kanssa.

    Mun malli goSussa: Carmus

    VastaaPoista
  25. MILLON NOI ON TULLU GOSUUN?!?!?!? :D

    VastaaPoista
  26. tietääks kukaan kuka omistaa suomen gsm lilan sadarin vois ottaa yhteyttä malliini: *Brooke26*

    VastaaPoista
  27. Omistan keltasen 8)
    .mini.98

    VastaaPoista
  28. Todellaki haluun tollasen! :D Oon yrittäny vaihtaa & kyttää vinee mut ei .. :< En voi tarjoo jässää, eikä kukaa haluu lahjoij ku miul ei oo arvokkait unnuja :DD
    oon izabellla sit !

    VastaaPoista
  29. Aah. Love it. Sain torstaina (1.9.2011) pinkin, ja rakastan :3<333

    VastaaPoista
  30. Ihana,haluisin c:: ♥ Onks Sadarit arvokkaita? xdd Ja miten muuten unnuista on tullu arvokkaita?

    VastaaPoista
  31. Vitsit haluisin tollasen <33 c: I Love <33

    VastaaPoista
  32. arrgghh millo toi on ilmestyny ? :D Ja mitä se on maksanu vinel jne? Kiva jos tosta kerrottas jtn > <

    t. -wheet

    VastaaPoista
  33. Tää on yks gosun ekoista uniikeista, ostin ite sillon tuon oranssina ku tuli myyntiin, ja omistan sen vieläki :D

    VastaaPoista
  34. Jos omistat , yksää mallille -wheet ! :3

    VastaaPoista
  35. Myykö kukaan IHAN MINKÄ VÄRISTÄ VAAN
    Sadaria mulle?

    - Vici
    (-----victoria-----) ♥

    VastaaPoista
  36. Ps, tarjoon hyvin,
    Vici / -----victoria-----

    VastaaPoista
  37. AWW HALUAN♥ Noi on ihania(;

    VastaaPoista
  38. Ja siis mulle kannattaa lähettää viestii jos omistaa mun mallin nimi on Nene11 c:

    VastaaPoista
  39. Haluun Sadarin♥
    Oon nähny siit yli 100 000gr tarjouksii ö__ö
    Jaja oon Golla1

    VastaaPoista
  40. Haluun IHAN MINKÄ VÄRIN VAA, toi on niiiiiiiiin hypersuperihana <3<3<33<3 pakko saada <3<3 yksää jos myyt!!

    > missjessica

    VastaaPoista
  41. Keltane ois ihana :3 ♥ Yksää jos omistat ? Jookos ? :D vippiä voisin antaa... ^^

    ♥ -wheet

    VastaaPoista
  42. Maksanu kaupassa? D:

    VastaaPoista