lauantai 27. maaliskuuta 2010

Ensimmäinen uniikki tukka

37 kommenttia:

  1. ihan hienot, ei vaan sovi mun mallille :/


    Sar0nda

    VastaaPoista
  2. En oikein tykkää...

    VastaaPoista
  3. Mulla on toi blondina<3

    VastaaPoista
  4. Mullaki on blondina :D


    paris becham

    VastaaPoista
  5. en oikein tykkää : P

    sen pitäis olla sellai tuuheempi : D

    VastaaPoista
  6. Onko toi enää myynnissä:)))?

    VastaaPoista
  7. Rumat..ei sovi mun mallille

    VastaaPoista
  8. Tuo rusetti on tyhmä, ei voi pitää pantaa tai mtn

    VastaaPoista
  9. En tykkää. Rumat.

    VastaaPoista
  10. Ihan ok, toi rusetti vois olla poissa :I

    VastaaPoista
  11. Voisko toi tulla gosuun vaikka päiväks takas myyntii? <333

    VastaaPoista
  12. Ihan söpikset ^^
    Omistan punertavan ruskeina =)

    T; HyperHuippumalli

    VastaaPoista
  13. Tykkään! :) En vain omista, mutta jos joskus tulee vintage hiuksille ja meikeille, teen jonkun kanssa vaihdon ja saan noi hiukset.

    ~Cork (-korkkari-)

    VastaaPoista
  14. Noi vaan sattuu olemaan niin ihanat :D Harmi ku en ollu goSus viel sillon ku tuli myyntiin :---/


    ~ _HONEY__

    VastaaPoista
  15. Ihan ok tukka. Olin GaGan keikalla. :D

    VastaaPoista
  16. Hei haloo? TÄÄ ON ENSIMMÄINEN UNIIKKI TUKKA? Miks te haukutte sitä?

    VastaaPoista
  17. No hyi! Kuka nyt noi ostais! (mut rusetti kyl ihan hieno =)


    T: Omppu597 (PYYTÄKÄÄ KAMUKS)

    VastaaPoista
  18. IHANAT!!!♥♥♥♥♥.......oon Lady Gagan fani!!♥♥




    T: Pavlova(pyytäkää kamuks)

    VastaaPoista
  19. Haluasin ♥


    BY: YAMEEEE

    VastaaPoista
  20. tota mul tai olla toi joskus...

    VastaaPoista
  21. Ei mun mielest oo eka unnutukka, mun mielest ne on löydät letit!!
    Oon ollu niin kauan gosus et löysät tuli ennen noit!

    VastaaPoista
  22. Gagat on eka unnutukka joka on tullu myyntiin. Löysät letit tuli vasta jälkeen päin (:

    T:Sesamiina

    VastaaPoista
  23. myin just :D (15t)

    VastaaPoista
  24. En halluu hirveet



    ~Iris, se joka ei koskaan muista mitään

    VastaaPoista
  25. On se jännä, että nuo hiukset on yhdet goSun arvokkaimmista, mutta silti nuo ei kyllä ole hirveän hienot... nyt varmaan on paremmat suunnittelijat.

    VastaaPoista
  26. On Gagat ihan hienot, mut ei ne oikein sovi mun mallille...:/


    Milla652

    VastaaPoista
  27. Hienot ja arvokkaat, kyl haluisin :) Mutku oon niiin köyhä et ei mul rahaakaan noihin ois huutokaupas tarjota ;/

    kerttukoira

    VastaaPoista
  28. Kuin paljon noist voi saada?


    ~ clodin ~

    VastaaPoista