sunnuntai 20. joulukuuta 2009

Jääkarhu


Vintagella hinta, 522 gR.

17 kommenttia:

  1. Vaikkei asiani koskekkaan tätä kuvaa, niin kysyisinpä vain että minnes se kolmas ufo ja supermekko on jäänyt D8 Enpä tainnut sade- ja koulutakkiakaan huomata. Mutta gosussa on kyl nii hemmetisti uniikkeja etten ihmettelekkää josset heti kaikkea saa, mutta nuo pisti eniten silmään.

    VastaaPoista
  2. Niinkun jo mainitsinkin, "Sitä mukaa mitä saan kuvia kerättyä" ;>

    VastaaPoista
  3. Näitä eläimiä on susikin en nähny sitä täällä


    ku se on mulla
    mallini:jessuski

    VastaaPoista
  4. minulla on keltainen < 3 < 3

    PS. MISSÄ ON 07 MEKOT ???!?!?!
    T:cloe..

    VastaaPoista
  5. mulla on pinkki <3<3<3<3
    se on nyt mun mallilla kädessä, en taho kertoo mikä malli oon mut oon superi :--------------) ehkä vähän vaikee päätellä mut.. :'D

    ja kyllä ainakin nollaseiskat täältä löytyy, mut eikö sit oo nollakaseja, sadareita tai superimekkoa ? ja mikä on puhvi ? Ö__ö'

    VastaaPoista
  6. P.S. aijaa, kyllähän se nollakasikin sieltä löytyi. :----------------------------)

    VastaaPoista
  7. Hyvä Quail, ootkin saanut tän hyvään malliin ♥

    ~Cork

    VastaaPoista
  8. cloe; 07:t on viime vuoden lokakuussa :>

    08:t elokuussa, sadetakit/sadarit on tulossa.

    ~ Quail

    VastaaPoista
  9. ;D Mul on Turkoosi Fretti<3;D oisin halunnu jääkarhun mut ei ollu manii ;(

    VastaaPoista
  10. Sain jääkarhun lahjaks kamult<3 Se on niii söpö :D

    VastaaPoista
  11. Oon gosuttanu kauan,mutta tota en omista :)
    Keräilen vaan arvokkaita unnuja ;>

    VastaaPoista
  12. Hmm... Söpö ^^

    VastaaPoista
  13. Mulla on pinkki <3

    VastaaPoista
  14. Pmlp siperomekosta kuvaa?

    VastaaPoista
  15. onko toi arvokas? mun nimi on marja248

    VastaaPoista