sunnuntai 20. joulukuuta 2009

Fretti


Vintagella hinta, 237 gR.

29 kommenttia:

  1. Mullakin. =)


    T : Tokyo style-97

    VastaaPoista
  2. On mulla

    Oktavia on siis mallini ninmi :DD

    VastaaPoista
  3. Juu mul o<3

    VastaaPoista
  4. Mul on :3

    Keksikuppi35

    VastaaPoista
  5. Tosi söpö<33 löytyy multa myös

    VastaaPoista
  6. Mulla on tää söpöliini :3 <3 Mun mallin nimi oli siis Rinsessa 00

    VastaaPoista
  7. miulla on, kaveri osti mulle :----)

    ~ ssam

    VastaaPoista
  8. mulla on toi :3 ihana <3

    VastaaPoista
  9. Mul on, kumpa noista tulis niit arvokkaita uniikkeja ;)))

    UV:stä olen juu </3

    VastaaPoista
  10. Äää näin just 3min sitte sen vinellä en iha ehtiny saada ;(

    VastaaPoista
  11. Mä haluaisin Fretin mut mun vanhemmat ei anna ostaa.:( joten oisko teil vinkkei vanhempien taivutteluun ?? :D

    VastaaPoista
  12. Mul on heti 2 ja näähän on silleen haluttuja ja mulla oli 30 s. vanha vine ja tosta vaan ostin toisen :O :D

    ~Mintsiko

    VastaaPoista
  13. mulla oli, mut menin myymään sen :((

    VastaaPoista
  14. Onko toi arvokas? Mulla on se...

    --Marlene--

    VastaaPoista
  15. Mulla oli toi, mutta tyhmänä sen menin myymään,
    kun oli vielä se vine.

    Umbrella_Girl

    VastaaPoista
  16. Mulla onse, rakastan <3

    VastaaPoista
  17. Rakastan noita ja haluaisin itsekin. Yksää jos joku myy!
    Mallini: -Pinni-

    VastaaPoista
  18. Ihana♥ Jos myyt fretin ota yhteyttä!

    Mallini: jasu99

    VastaaPoista
  19. Ihana, multa löytyy :---)

    pink-mansikka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin fretin just 1500 gr:D Ihana on<3


      heinis3 oon

      Poista
  20. Jos joku myy sen fretin alle 500gr niin yksää mallille: Luna 0

    VastaaPoista
  21. On kaikkina väreinä!

    VastaaPoista
  22. Onks tol joku erikoisepmikin nimi?

    VastaaPoista
  23. Myykää mulle!:) Tarjoon 2t ? Myyks kukaa :) Oon beea27

    VastaaPoista
  24. Mulla on, olis vaan kiva tietää arvo.

    VastaaPoista
  25. Mulla on, yksätkää arvo

    Manto

    VastaaPoista