lauantai 3. lokakuuta 2009

Pääsiäis-/Munalaukku

35 kommenttia:

  1. Hihihii haluisin ton ku loin uuden mallin nii en sit sil saanu sitä :-S

    VastaaPoista
  2. En tiedä hintaa, ei ole vinellä vastaan tullut.

    VastaaPoista
  3. Kyseistä munalaukkua ei voi myydä, siksi sitä ei tule vastaan vintagella.

    VastaaPoista
  4. Hmm... jotenkin jännä XD

    VastaaPoista
  5. Mulla oli toi entisellä mallilla, sai jostai ikoni hommasta muistaakseni..

    VastaaPoista
  6. UUUU ELI HARVINAINEN ? (=

    VastaaPoista
  7. Juu, ton sai ikoneista. Ei voi myydä.

    - Jancin

    VastaaPoista
  8. ihanin laukku gosus <3 omistan onneksi

    VastaaPoista
  9. mulla on tommonen jollain vanhalla mallilla ;p

    VastaaPoista
  10. tollane ois kiva saada :D

    VastaaPoista
  11. Onks harvinainen??

    VastaaPoista
  12. Oon luullu et sen saa _GOKOODISTA_ ku jotku on sanonu mulle nii forkalla :D

    VastaaPoista
  13. Ostin just tommosen ku nykyää voi ostaa toisten vh:sta :D

    VastaaPoista
  14. siis onko se muka jotakin arvokas se on gokoodi? ja sain sen 1gR ku myin 1500gr leot :D violetit

    VastaaPoista
  15. MULLA ON TUO

    Myyn sen, jos haluutte nii viestii mallille nimeltä nanlo

    VastaaPoista
  16. Mallilla Waka Waka!! on MUNA-LAUKKU!
    I♥U Munis!

    VastaaPoista
  17. Haluisin muna laukun. Se ei oo siis mitenkään ihana mut ihan kiva :))

    VastaaPoista
  18. mun mallil missyasmin_ on munalaukku

    VastaaPoista
  19. Hehhe , kyl kelpais :---D

    VastaaPoista
  20. mulla oli toi mutta myin sen

    VastaaPoista
  21. Arvokas on, joku myy alle 6000? Viestiä mallille Vampire_I

    VastaaPoista
  22. Mulla on mallini on Wro :)

    VastaaPoista
  23. Tarjotkaa mun munalaukusta!

    -mara12

    VastaaPoista
  24. mulla on toi, saa tarjota (: TokioHotel101

    VastaaPoista
  25. On mullaki toi :P Ostin 900gr :D

    VastaaPoista
  26. Kui paljolla toi kandee myydä? :o

    VastaaPoista
  27. Oli, mutta yks vaihto sen mun kaa lyhkäseen 09 :))

    VastaaPoista
  28. Mulla on, Flary on mallini nimi :)

    VastaaPoista
  29. Arvo on laskenu huimasti...

    VastaaPoista
  30. mulla on se sain sen 1000gr

    VastaaPoista
  31. mulla on tuo sain 60gr hintaan

    VastaaPoista