sunnuntai 11. lokakuuta 2009

Bling bling-takki/bb


Hinta vintagella, 550 gR.

22 kommenttia:

  1. No en ikin saa mitäänn..D:

    VastaaPoista
  2. i-hana<3
    haluisin sinisen ;)

    VastaaPoista
  3. Omistan ~ Pinkkinä,sinisenä ja kultaisena.

    VastaaPoista
  4. Haluisin kaikki! Bb on niin ihana!


    T. lisa brown

    VastaaPoista
  5. Ihana on ^^

    VastaaPoista
  6. Mä en omista tota, haluaisin kyllä :D Arvokkaista uniikeista multa puuttuu vain kesis, ylikallis ja tämä bb, muut arvokkaat omistan.

    ~Cork

    VastaaPoista
  7. Mulla löytyy kultasena
    Mallini: chocous

    VastaaPoista
  8. Minulla on tuo vihreänä. ;)

    VastaaPoista
  9. Hahaa. Hopee oli kesällä vinellä. Menin täysii ohi kenkiin, ja kun tulin takas, oli menny (;<3

    VastaaPoista
  10. Kaikki noi kelpais, jos vaa sais jostai :D

    VastaaPoista
  11. Mulla on sininen, mallini on Mister Popper vara.

    VastaaPoista
  12. haluun kultasen ja hopeen

    VastaaPoista
  13. Koska toi tuli myyntiin? ;o Ei ainakaan 2009 vuonna... vai..? :D

    VastaaPoista
  14. Monel mun kamul on kultanen tai hopee ja yhel on vihreenä :P

    VastaaPoista
  15. mikä ton takin arvo on nykyään?

    VastaaPoista