tiistai 27. marraskuuta 2012

Ponnarit/ponnut

68 kommenttia:

  1. Oispa mulla noi kaikki! ♥

    VastaaPoista
  2. Mäkin haluun noi ponnut.

    VastaaPoista
  3. awaawaaaa


    mäkin haluuun ponnut

    VastaaPoista
  4. Minkä arvoset noi on?

    VastaaPoista
  5. mul on ruskeet ponnut <3

    VastaaPoista
  6. Ostin mustat n. 5000 gr. Maksoinko liikaa?

    VastaaPoista
  7. Mulla oli joskus punaset mut myin ne sillon aikoja sitte ku niil ei ollu arvoo nii 500gr -.- mut nyt mulla on blondit ♥ enkä myy niitä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki myin ruskeena, täl hetkel ei oo :D

      Poista
  8. Mulla on mustat ponnut <3 sain suht halvalla että:D

    ja mallin nimi on Navinda että sinne vaan chattailee mun kaa:D

    VastaaPoista
  9. Mulla eli Cicapulla on kaikis väreis, joten viestiä mullle ! (: & Hyvää jouluu

    Toivottelee : Cicapu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin siis olen myymässä ponnareitani kaikissä väreissä, korjasin vain : D

      Toivottelee: Cicapu

      Poista
  10. Mulla on noi ihan vaaleimmat :) Ostin joskus kuukausi sitte huuokaupasta hmm.. 5000 gr(?) En tiiä oliko liikaa, mut tykkään kyl noista <3

    Terv. Star Candy

    VastaaPoista
  11. oon omistanu kaikki noi värit;3 myös tigat on ollu kaiken värisinä:) jaa löysät letit on tällä hetkellä ruskeena ja saa tarjota niistä yksällä:)

    -Maijagirl99

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuka vois myydä mulle kans ponnarit ku menetin ne toiset ponnarit niin lähettäkää viesti mallille meri29 ja oon Vip ja oon rikas !

      Poista
  12. kuka myis mallille ansku0010 suhtkoht halvalla jonku väriset ponnut???

    Ps.oon aikas rikas;)

    VastaaPoista
  13. Ostin edellisel mallil 1000gr punaset ja vaihoin ne sit blondeihi mut loppasin =(

    VastaaPoista
  14. Ostan minkä väriset vaan ponnarit. Ostan ihan millä tahansa hinnalla.

    VastaaPoista
  15. Oo jos ootte valmiita maksaan paljon ottakaa yhteyttä celiq malliin 8)

    VastaaPoista
  16. Mull on blondit sekä keltaset, enkä aio luopuu niist ♥ !

    VastaaPoista
  17. HOHOO! Mulla onkin blondit ja oranssit!

    VastaaPoista
  18. omistan mustat (: en kyllä käytä paljoakaan, saa pistää yksällä tarjouksia!

    t. ALBIINOPORO

    VastaaPoista
  19. Mul on ruskeet ja oon tarjonnu vaaleist ja mustista... Jos saan mustat saatan myydä ne

    T. Sarnika

    VastaaPoista
  20. Mun mielestä mustat näyttää sinisiltä :D Mut en omista yhtiäkään :(

    VastaaPoista
  21. mulla on vaaleet ponnut sain ne huutokaupasta oli kyllä kalliit ne on nii ihanat

    VastaaPoista
  22. Mul on ruskeet(: Ja tulkaa juttelee mallille Prisill

    VastaaPoista
  23. Mulla on ne vaaleet ja myyn niitä just. Ite mentin melkein 10 tonnia joten aijon saada rahat takasin! :)
    Tulkaa jutteleen: Ida-Sarah

    VastaaPoista
  24. minä vuonna ponnut tuli?

    VastaaPoista
  25. Jos myyt minkä tahansa värisiä ponnuja, nii yksää mallille HARIB0.

    :))

    VastaaPoista
  26. Paljonko max. saa valkosista ponnuista ?(:

    VastaaPoista
  27. on ollu ponnut mut myinne 15000gr ja ostettiin :) nykyään oon suht rikas saan yleisemmin kaikki maholliset unnut mut en oo jaksanu tarjoo mistääunnuist nykyää...

    VastaaPoista
  28. Äh oli niin ärsyttävää kun myin ne mun siskolle halvalla aikoja sitten kun en tiennyt että ne suositut kun ne oli juuri sinä päivänä tullut suosioo...

    P.s -kirsika mallille voi jutella :))

    VastaaPoista
  29. Haluun noi ponnarit

    VastaaPoista
  30. mulla on mut myyn pian blondit ;) Ehkä tänä viikonloppuna tai ensi

    VastaaPoista
  31. Mulla on valkoset, oranssit ja blondit.

    VastaaPoista
  32. Omistan mustana :3

    > cimmy

    VastaaPoista
  33. on ollu mustat kaks kertaa sit ruskeet ja kerran vaaleet

    t:ponnu

    VastaaPoista
  34. sain äsken kauan haluamani ruskeet ponnut
    maksoin 3t, 7tm

    VastaaPoista
  35. Mul on vaaleet! :DD Pyytäkää gosus kamuks! Oon Only-?

    VastaaPoista
  36. voiks joku vaihtaa/antaa mulle ruskeet ponnut

    VastaaPoista
  37. Ostin tänään mustat ponnut huutiksesta n. 6 tonnii

    Ja mallin nimi on Toiveicac

    VastaaPoista
  38. ääää mä haluun noi ponnut ees yhet noista mut mulla ei oo rahaa gosussa tarpeeeekiiii ei oo reiluu

    VastaaPoista
  39. Ostin ne silloon ku oli luuxissa ja eileen myin 9600gr :D

    VastaaPoista
  40. oihh oon aina halunnu ponnut mutta oon niin köyhä etten saa niit


    gosu malli lumihiutale222

    VastaaPoista
  41. Omistan mustat, tarjouksii mallille jossu_the best ;)

    VastaaPoista
  42. aah sillon ku noil ei ollu arvoo ni myin jollai 300gr :DDDDd ostin siis kaupasta sillon ruskeet. ah nyt mulla on blondit, ja oon myymäs niit. :3 mut en kerro malliini hähähäähäh

    VastaaPoista
  43. Sain serkulta ilmatteeks noi blondit ponnut!!♥♥

    // jos haluut vaihtaa jonkun uniikki tuotteen mun vh:ssa olevaan mopoon nii yksää!!

    T. Oona544

    VastaaPoista
  44. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  45. Niit on myös Vaaleenpnaset ja Vihreet. Saan luultavasti ihan kohta semmoset vihreet ja aijon hankkia kaikki muutkin värit mitä tulen löytämään.
    - _Chikage_

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on feikki ponnut.

      Poista
    2. Ne on feikit.
      //haluisin kaikki ponnut:)) kelpaa myös feikit:)

      Poista
  46. Mulla on punaiset ponnut!

    VastaaPoista
  47. Mulla on platinat ponnut<33 Maksoin niistä 10tonnia, nehän on nykyään aika arvokkaita ja haluttuja :)

    VastaaPoista
  48. Mä ja mun besu haluttais noi kaikki ponnut ♥♥☺

    VastaaPoista
  49. mulla on blondit ja ruskeet ponnarit, jos joku on kiinnostunu vaihtaa niitä mustiin tai punasiin ponnuihin nii laittakaa yksää mallille Safiiri 112

    VastaaPoista
  50. Mul on ruskeina, mustina, punasina ja keltasina ja saan ehkä valkoset :3

    VastaaPoista
  51. Yhet rumimmat hiukset ikinä YÄK

    VastaaPoista
  52. mulla on blondit ponnut
    nimi gosussa: Alyssiana

    VastaaPoista
  53. Mulla on punaiset ja ruskeet ponnut.

    VastaaPoista
  54. Mun mallilla (ksenia2004:llä) on ruskeet ponnut, maksoin niistä 10t ja haluaisin tietää, maksoinko ylihintaa.... Voisko joku kertoa???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. et maksanu ylihintaa... nykyinen arvo 15 000gr

      Poista
  55. Mulla on punaruskeat <3 sain reilulla 8 tonnilla :)

    VastaaPoista
  56. JOS MYYT JOTKUT (Paitsi valkoiset) YKSÄÄ MALLILLE -Minea--

    VastaaPoista
  57. Mul on ruskeet ponnut

    VastaaPoista
  58. Mulla on ruskeet ponnut. Enkai maksanut liikaa jos maksoin 10t?

    VastaaPoista