torstai 28. kesäkuuta 2012

Tanssin taikaa

Ilmestynyt 29.1.2012

21 kommenttia:

  1. Mulla on tuo punanen mekko ja nuo mustat shortsit ja tuo takki... Viime vuodelta ne? :d

    T. julia-paras

    VastaaPoista
  2. Paljon on mekon radion ja kenkien arvo?

    VastaaPoista
  3. En halunnut ostaa sillon kun oli myynnissä :D

    -Pullakamu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin sillon vaan noi minishortsit...
      Takin voitin huutokaupassa toukokuussa...muistaakseni :D


      Milla652

      Poista
  4. Mulla on tosta asusta toi kultanen takki ja noi mustat minishortsit :)

    VastaaPoista
  5. Mulla on tosta asusta toi kuulokopaita ja mini shortsit

    VastaaPoista
  6. Mulla on toi mekko valkosena ja punasena

    VastaaPoista
  7. Mulla on toi kuuloke paita ja radio :)

    -Japan-

    VastaaPoista
  8. Mul on punanen mekko, ostin yheltä vaatehuonemyyntien aikaan 100 gr. :D

    VastaaPoista
  9. Mulla on toi viuhka ja tuo mekko. Kultanen takkikin löytyy. Onko noi muuten arvokkaat?

    -jenni009

    VastaaPoista
  10. Tai on mulla toi niin sanottu radiokin.

    VastaaPoista
  11. Mulla on se kultanen takki, radio, kuulokepaita ja minishortsit! Onko arvokkaat?

    VastaaPoista
  12. Haluun ton kultaisen takin!!! <3

    VastaaPoista
  13. Mulla on toi mekko pinkkinä (paitsi jos oon myyny sen, en muista xD Sit mulla oli toi kuulkepaita, shortsit ja radio, mut myin ne, ja kaudun >.<

    pyytäkää kamuks :D
    Jackie!

    VastaaPoista
  14. Juuu...mulla oli kyl noi shortsit,kuulokepaita ja kultasen väriset liivit..mut tyhmänä ja kokemattomana myin D:


    T:biki1

    VastaaPoista
  15. joo tää on nyt kolmas kerta ku kommentoin muutes haluaisin tommosen radion ps.oon halunnu sellasen siks koska se on hieno ja vaikka mulla omaa blogia niiin haluan kommentoida tänne koska tämä on niin hieno blogi luen tätä melkein joka päivä ja olenkin gosussa joka päivä

    VastaaPoista
  16. Paljonko shortseilla ja takilla on arvoa?

    VastaaPoista