torstai 16. syyskuuta 2010

Funky town - Hiukset

Myynnissä to 16.9. - pe 17.9.

35 kommenttia:

  1. Tokat ja kolmannet on hienot :--)


    #Adeliina238

    VastaaPoista
  2. Heh, olisin halunnu jätti afron. Se o niin cool. Ostin noi keskimmäiset hiukset. xD

    VastaaPoista
  3. Tokat on kivat, muita en ostais. :D

    VastaaPoista
  4. Omistan keskimmäiset =D, ne on hienot!

    T; HyperHuippumalli

    VastaaPoista
  5. mulla on noi keskimmäiset

    -selena-6

    VastaaPoista
  6. mulla on ollu kaikki mutta myin

    VastaaPoista
  7. Mulla on keskimmäiset. Tosi ihunat!<33


    T; Janette- 94

    ~ Iso J, ja viivan sekä ysin välis väli

    ^^ Mun nimmari siis;))

    VastaaPoista
  8. Mulla on kaikki noi hiukset, keskimmäiset kahdessa värissä. Tykkään eniten noista kolmannista, ne tuntuu sopivan joka asuun :)

    ~Cork (-kokkari-)

    VastaaPoista
  9. Ostin noi tokat, kahtena värinä (: Kivat.

    VastaaPoista
  10. Onks kukaan gosussa? : )

    VastaaPoista
  11. Noi ekat ihan parhaat <3

    VastaaPoista
  12. Mulla on noi 2 vikaa :)

    VastaaPoista
  13. Mulla on keskimmäiset! :)

    VastaaPoista
  14. Jos joku myy keskimmäisiä, viestii vaan! ;)

    Jouluseimi

    VastaaPoista
  15. Mulla on noi keskimmäiset, ostin yhen vaatehuoneesta ruskeena 1700gR.

    ~Anni (janice250)

    VastaaPoista
  16. jos kellään osi noit keskinmäisii alle 1000gr niin yksää mallille maijjuangel00!!!

    VastaaPoista
  17. Ai noi on Funky Townit? o.o

    - L-L100
    ~ NELISILMÄ
    ~ Elvis is DEAD, Einstein is DEAD, Mozart is DEAD, and i'm not feeling so great either

    VastaaPoista
  18. toi jättiafro on ihana, sain ne :3 noi muut on outoi, en tykkää :D

    VastaaPoista
  19. joku sano äskö foorumil et paula abdulilla (mun nainen<3) on ihan ku noi keskimmäiset hiukset ? :D ku x - factor tulee just telkasta.

    VastaaPoista
  20. Miulla on ollu keskimmäiset c;;






    goSuttelija my name is siiri.

    VastaaPoista
  21. mikä noiden arvo on nykyään??

    T. lolita54

    VastaaPoista
  22. Mul on kahet keskimmäiset. Saa tarjota yksällä:)

    Mallini: Mona MM

    VastaaPoista
  23. afro on ainoo kiva noista

    VastaaPoista
  24. Haluun noi vasemman puoliset! :3

    VastaaPoista
  25. Juuh, haluaisin mä kyl ne ;)

    VastaaPoista
  26. Mulla on noi keskinmäiset! ne on ihkut!

    VastaaPoista
  27. Kellä ois noi keskimmäiset? Ostaisin! Mutta kohtuu hintaan!

    Mallini: Rihanna-rock

    VastaaPoista
  28. Omistan keskimmäiset (tuon värisinä, niinkun kuvassa)! Saa tarjota! =)

    T. Neija16

    VastaaPoista
  29. OSTAN NUO EKAT 3000GR, YKSÄÄ JOS MYYT


    minttu-iida

    VastaaPoista
  30. Äää! Voitin melkein Funky Townit huutokaupassa toissa päivänä! >:(


    gSm: Milla652

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut sitten hävisin ne!
      Ää! Ne on niin ihanat, eikä kukaan muu varmaan enää ikinä myy niitä missään! >:'(

      Poista
  31. omistan keskimmäiset ♥♥



    kira120

    VastaaPoista
  32. Mul oli toi afro :)

    VastaaPoista
  33. Mulle kyl kelpais funkyt :3 <3

    T. Beata2106 ( mun mallin nimi goSus <3 )

    VastaaPoista