perjantai 9. heinäkuuta 2010

Uniikit hiukset 10.-11.07.´10

35 kommenttia:

  1. Mä aattelin ostaa noi "Kieleke" hiukset jos saan goRahaa huomenna nimipäivä lahjaksi. Tai sitten en, yhtään varma en ole. Kun kuitenkin aion etsiä muita uniikkeja Vintagelta.

    VastaaPoista
  2. Toi "kieleke" oli hieno, mutta otsatukka siin ei ollu hyvä. :D

    VastaaPoista
  3. Kieleke on paras, pyytäkää kamuks gosus nimi mulla lumine123 xDD

    VastaaPoista
  4. Kieleke oli parempi kuin tuo kuohkeat kiharat, mutta ostin silti kummatkin hiukset. :)

    Lukekaa proffaja pyytäkää sit kamuks jos haluatte mallini nimi on katzka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miley Cyrus-fani :D13. joulukuuta 2012 klo 7.03

      Oot mun kamu goSus :D
      Mun nimi on Sandra1009

      Poista
  5. mul on nuyo kieleke hiukset
    ruskeina ja oransseina

    VastaaPoista
  6. Kielekehiukset omistan ^^

    T; HyperHuippumalli

    VastaaPoista
  7. Äh vitsi mua ärsyttää :D Meinasin ostaa noi kieleke-hiukset ja mulla oli rahaakin niihin, mutta unohdin sitten ostaa .__.

    ~Cork (-korkkari-)

    VastaaPoista
  8. Mul on kieleke,mut nykyää haluisin myös ton kuohkeat kiharat ;-D

    VastaaPoista
  9. Uii haluun ton kieleken <3 -ann stacey jr. gosusta (:

    VastaaPoista
  10. I ♥ Kielketukka<33
    pS:Ostakaa mun lehtI: Little Magasine





    T; Little Blue

    VastaaPoista
  11. Oi vitsi noi on ihania ! Kieleke oli mallil joka sit hakkeroitii, ja kuohkeat kiharat on kamulla, ja ne on niin ihanat !

    Charidy ♥

    VastaaPoista
  12. Rakastan tota KIELEKE tykkaa!!


    T:milli307

    VastaaPoista
  13. Kuohkeat kiharat - hiukset on ihanii :) ♥

    VastaaPoista
  14. Myykää mullr noita ? : D

    VastaaPoista
  15. Mulla on noi molemmat noissa väreissä :)
    ~jenny450

    VastaaPoista
  16. Kuinka vanhat noi kielekkeet on?


    T; Jasmin905

    VastaaPoista
  17. Mulla on kielekkeet


    Mallini: Tankku

    VastaaPoista
  18. voi vitsi mite halvat kielekkeet on sillo,ollu♥

    t:Minttu-Malli_00 sekä kielo!

    VastaaPoista
  19. Kiellekket on ihanat <33 Mut en ollu vile sillon goSussa.

    VastaaPoista
  20. Jos joku myy kielekkeet, ilmottaa heti mulle :D >:DDDD
    Staili112

    VastaaPoista
  21. Saanko noista kuohkeista sen verran sanoo että kamuni pellaw etsii kuohkeita tarjoaa hyvä k-olkaaki ettii

    VastaaPoista
  22. Aik halvat noi Kielekkeet verrattuna nyyiseen gosuun xD

    VastaaPoista
  23. Millä hinnalla ois hyvä ostaa kielekkeet? Oon goSussa Taraaah, ja se joka kertoo YKSÄLLÄ ekana hyvän vastauksen, saa 20 halia♥

    VastaaPoista
  24. Kuohkeat kiharat ja kielekkeet on mun ekat uniikit hiukset = )
    Ja löytyy vieläkin
    Kuihkeat punaisina ja kielekkeet punaisina

    VastaaPoista
  25. Mä sain pari päivää sitten mustat kielekkeet mun kaverilta 8 500gr, joka ainakin mun mielestä on nykyään melko halpa ;D

    VastaaPoista
  26. Mulla on kielekkeet ruskeina, jotka ostin silloin kun ne oli myynissä yhella varamallillani.

    ~Pelottava

    VastaaPoista
  27. Paljonko kuohkeista nykyään saa? Ite ostin vuonna 2012 15t ? Ö.Ö

    Ellioterr

    VastaaPoista
  28. kuohkeiden arvo nykyää ? yksää mallille rosedalia ;)

    VastaaPoista
  29. Mustat kielekkeet omistan, mutta arvosta ei ole pienintäkään hajua :D

    VastaaPoista